No esteu identificat. #21 26-09-2007 17:07:54
Re: Nacionalista des de quan i per què?Xe Dridrak, em sembla fenomenal això que dius. Tant de bó tinguerem més gent com tu que ve de fora del País Valencià i estima tant aquesta terra (la teua també) com tú. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #22 26-09-2007 17:19:44
Re: Nacionalista des de quan i per què?Jo sempre he sigut de esquerres i com estimava la meua terra i vaig vore la merda que feien els blavers em vaig fer nacionalista BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #23 26-09-2007 18:26:05
Re: Nacionalista des de quan i per què?Jo no se si definir-me nacionalista...suponc q si però be...a la meua familia sempre han sigut d'esquerres, i sempre he tingut en mon pare una gran font d'informacio en la q basarme a tot açò tambe la ifluencia dels grups musicals tipus Obrint Pas m'ha ajudat molt. el meu poble es un poble molt xicotet i en dies de eleccions municipals el ambient s'enrareix moltisim, cosa q m'agrada i em fa sentir tan rebel com ho soc...guanya el PP pero be estic content de ser com soc i haver triat aquest dur i llarg, pero agradable cami ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #24 27-09-2007 10:53:57
Re: Nacionalista des de quan i per què?
Jo igual que Mallorca, es més, a voltes m'embolicava amb si el català venia del valencià o si eren totalment diferents. Em considerava nacionalista blaver (ara ho trobe extrany). Però quan me'n vaig adonar de que la TV3 l'entenia perfectament, i que només canviaven les formes verbals en 1a persona i unes quantes paraules, me'n vaig adonar del que realment era el blaverisme. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #25 27-09-2007 12:55:39
Re: Nacionalista des de quan i per què?Malgrat que des de posicions d’esquerra sempre havia defensat el valencianisme i el catalanisme, mai m’havia sentit nacionalista, simplement ho trobava una forma més d’actuació esquerrana. Però va ser a la mort del mestre Fuster, quan llegí la seua obra cabdal “Nosaltres els valencians”, aquell assaig m’entra per les venes com si fos una droga, m’aplega al cervell i m’obrí els ulls. D’ençà que cada vegada ho tinc més clar i en fot demanar permís per ser valencià. Gràcies de nou Fuster. Desconnectat #26 29-09-2007 03:37:49
Re: Nacionalista des de quan i per què?Dridak ets collonut! Última edició per Sant Vicent Ferrer (29-09-2007 03:41:57) Desconnectat |