"Multo labore, assiduo studio, varia exercitatione, plurimis experimentis, altissima prudentia, prudentissimo consilio constat ars dicendi"
(De molt de treball, d'assidu estudi, de gran quantitat d'experiments, d'altíssima prudència, de prudentíssim consell consta l'oratòria.)
No esteu identificat. #21 26-09-2007 17:07:54
Re: Nacionalista des de quan i per què?Xe Dridrak, em sembla fenomenal això que dius. Tant de bó tinguerem més gent com tu que ve de fora del País Valencià i estima tant aquesta terra (la teua també) com tú. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #22 26-09-2007 17:19:44
Re: Nacionalista des de quan i per què?Jo sempre he sigut de esquerres i com estimava la meua terra i vaig vore la merda que feien els blavers em vaig fer nacionalista BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #23 26-09-2007 18:26:05
Re: Nacionalista des de quan i per què?Jo no se si definir-me nacionalista...suponc q si però be...a la meua familia sempre han sigut d'esquerres, i sempre he tingut en mon pare una gran font d'informacio en la q basarme a tot açò tambe la ifluencia dels grups musicals tipus Obrint Pas m'ha ajudat molt. el meu poble es un poble molt xicotet i en dies de eleccions municipals el ambient s'enrareix moltisim, cosa q m'agrada i em fa sentir tan rebel com ho soc...guanya el PP pero be estic content de ser com soc i haver triat aquest dur i llarg, pero agradable cami ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #24 27-09-2007 10:53:57
Re: Nacionalista des de quan i per què?
Jo igual que Mallorca, es més, a voltes m'embolicava amb si el català venia del valencià o si eren totalment diferents. Em considerava nacionalista blaver (ara ho trobe extrany). Però quan me'n vaig adonar de que la TV3 l'entenia perfectament, i que només canviaven les formes verbals en 1a persona i unes quantes paraules, me'n vaig adonar del que realment era el blaverisme. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #25 27-09-2007 12:55:39
Re: Nacionalista des de quan i per què?Malgrat que des de posicions d’esquerra sempre havia defensat el valencianisme i el catalanisme, mai m’havia sentit nacionalista, simplement ho trobava una forma més d’actuació esquerrana. Però va ser a la mort del mestre Fuster, quan llegí la seua obra cabdal “Nosaltres els valencians”, aquell assaig m’entra per les venes com si fos una droga, m’aplega al cervell i m’obrí els ulls. D’ençà que cada vegada ho tinc més clar i en fot demanar permís per ser valencià. Gràcies de nou Fuster. Desconnectat #26 29-09-2007 03:37:49
Re: Nacionalista des de quan i per què?Dridak ets collonut! Última edició per Sant Vicent Ferrer (29-09-2007 03:41:57) Desconnectat |