"Ex innocentia nascitur dignitas, ex dignitate honor, ex honore imperium, ex imperio, libertas"
(De la innocèncioa neix la dignitat, de la dignitat l'honor, de l'honor l'autoritat, de l'imperi, la llibertat.)
No esteu identificat. #1 10-06-2007 15:19:56
La TVV gasta diners innecesariamentNavegant per youtube vaig trobar els endings de una serie de dibuixos anomenada OnePiece, i te dues versions una en català i l'altra en valencià i queal es la meua sorpresa, que el video es tot igual menys al principi que en el català diuen "ben petit" i en el valencià diuen "xicotet" , aqui os pose els videos, la TVV podria gastar els diners en traduir altres coses que no esten ja traduides al mateix idioma Última edició per xisco (10-06-2007 15:21:44) Desconnectat #2 10-06-2007 15:23:20
Re: La TVV gasta diners innecesariamentHome, jo si els doblatges els fan al valencià, el nostre català, em pareix genial. M´agrada el català que es parla al principat, però supose que es com els sudamericans que fan els seus doblatges, prefereixes sentir-lo amb el teu accent, expressions, etc, tot i que siga la mateixa llengua. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #3 10-06-2007 15:32:24
Re: La TVV gasta diners innecesariamentSi a mi tambè m'agrada sentir-lo amb el accent de Valencià però podrien traduir altres coses que no estigueren traduides ja al català per exemple hi ha una serie d'anime que es diu Paranoia Agent esta a soles traduida al valencià i no al català i molts catalans la descarreguen , i no passa res, i TVC no perd el temps en traduir-la Última edició per xisco (10-06-2007 15:33:05) Desconnectat #4 10-06-2007 21:39:48
Re: La TVV gasta diners innecesariamentla veritat em pareix una tonteria q hagen fet un doblatge quan la lletra es la mateixa, i de fet a mi m'agrada sentir les versions catalanes ja que t'ensenyes més a parlar sentint els catalans que els de canal 9 q no pronuncien bé. ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #5 10-06-2007 22:25:55
Re: La TVV gasta diners innecesariamentSi es de veres però mentres governen els del pp ja es sap; només ens queda de consol el vore el video de la batalla d´Almansa que hi parlava del nostre dret d´autodeterminacio¡¡ -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #6 12-06-2007 01:01:33
Re: La TVV gasta diners innecesariamentTV3 i Canal 9 haurien de compartir material, i que les dues cadenes es coordinaren per no gastar diners inútilment en doblatges. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #7 21-06-2007 16:47:05
Re: La TVV gasta diners innecesariamentaaa Última edició per Virdu (21-06-2015 21:32:15) Desconnectat #8 21-06-2007 16:59:33
Re: La TVV gasta diners innecesariamentParlant de bola de drac... com li dien en Canal9 a "Picolo"/CorPetit? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #9 21-06-2007 18:06:55
Re: La TVV gasta diners innecesariamentPensava que era Tv3 qui li deia a picolo cor petit...fa tant de temps que no veig bola de drac... ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #10 21-06-2007 20:44:58
Re: La TVV gasta diners innecesariamentTv3 "Cor Petit", Canal 9 "Cor Menut". _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #11 22-06-2007 00:50:57
Re: La TVV gasta diners innecesariamentJo vaig parlar fa temps amb gent d´almansa(on reben la senyal de c9) i em varen dir que n´hi havien a pres un poc de valencià dels dibuixos(no se d kin tipus però bó, ja es algo) -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #12 22-06-2007 10:12:19
Re: La TVV gasta diners innecesariament"Cormenut" a "Picolo"(A3)/"Corpetit"(Tv3)??? no se, no em sona, es que fa tant de temps que no ho fan.... tot per culpa dels beatos "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #13 22-06-2007 23:48:19
Re: La TVV gasta diners innecesariament
Home, és normal que els valencians que veuen teles espanyoles i escolten ràdios espanyoles no entenguen el català.... TOT HO FAN EN PUT-ESPANYOL, inclós canal nou. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #14 23-06-2007 00:07:11
Re: La TVV gasta diners innecesariamentaaa Última edició per Virdu (21-06-2015 21:32:06) Desconnectat #15 23-06-2007 12:48:28
Re: La TVV gasta diners innecesariamentdoncs jo no e tingut mai ningun problema amb TV3 per a entendre'l. Jo he vist series manga que feen al K3 com bola de drac, el detectiu conan, slam dunk, shin -chan doraemon i sempre ho he entes, i mon pare i ma mare i tota la meua familia i estik d'acord amb republica que qui no ho enten es perque no s'esforça i no vol vore les televisions catalanes,,,jo no vaig arribar a veure bola de drac a canal 9 perque sok més jove que vosaltres però ja hauria de ser molt bona per a superar als de K3, per no parlar de shin-chan que sols amb la cançoneta ja es varen lluir els dobladors. ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #16 23-06-2007 13:49:27
Re: La TVV gasta diners innecesariamentno fa falta vore tv3 per a açó PERO VOLEM LLIBERTAT D´EXPRESSIÓ, VOLEM TV3. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #17 23-06-2007 15:57:40
Re: La TVV gasta diners innecesariament
Doncs perque gracies a gent amb 2 dits de front, es va impedir que es tancara. Per cert a al PP li fa igual lo de TV3 el que pasa es que tenia que guanyar-se el vot blavero d'alguna forma, i la forma era aquesta. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #18 23-06-2007 18:01:38
Re: La TVV gasta diners innecesariamentEl més raonable, és que els doblatges no es multipliquen, i si alguna televisió dels Països Catalans té alguna sèrie doblada ja, que la compartisca amb les altres televisions "autonòmiques" en català. I estic parlant no solament del PV, Balears i Principat, també de les televisions d'Andorra, L'Alguer i Catalunya Nord si n'arriben a tindre. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #19 04-01-2008 03:44:17
Re: La TVV gasta diners innecesariamentunirse a la meua campanya QUE TORNE BOLA DE DRAC EN VALENCIA volem vore el final en valencia y totes les pelicules mandeu emails informacio.al.espectador@rtvv.es anem tots anem a recuperar el quets nostre!mandeu emails informacio.al.espectador@rtvv.es El mes inportant es que tenga confianza en mi mateix y puga vencer esta angoisa quem corroise http://tbn0.google.com/images?q=tbn:j7j … k.us/img54 Desconnectat #20 04-01-2008 03:48:47
Re: La TVV gasta diners innecesariamentfa molts anys que estem tragand basura en canal nou la programacio que oferice es autentica basura vomitiva,la meua campaña es per que torne bola de drac en vlencia estem farts mandem el emails que facen falta a informacio.al.espectador@rtvv.es els catalans ya tenen la seua campaña el valencians no poder ser mens ya fa 13 anys que censuraren la serie sense vore el final y sense donarnos ninguna explicacio totes les autonomies poden gaudir del final de bola de drac z al seu idioma axi no axi estem tragant ferralla ppera molts anys vimga va home que estem farts alliberen la nostra terra de esta merda fascista collons,que valencia podem aprende els nostres fills? estem farts del doblatge que fa la cuatro en castella que si son gohanda mutenroy tensian y mindungades recuperen la nostra identitat y comenzen per demanar bola de drac aquesta serie no pot quedarse sense el seu final en valencia mandeu emails a informacio.al.espectador@rtvv.es cuantes mes millor anem tots fen força lllitant tots junts a conseguirem http El mes inportant es que tenga confianza en mi mateix y puga vencer esta angoisa quem corroise http://tbn0.google.com/images?q=tbn:j7j … k.us/img54 Desconnectat |