"La gent qui és d'allí natural, molt bona e pacífica e de bona conversació; les dones d'allí naturals són molt femenils, no molt belles, mas de molt bona gràcia e més atractives que totes les restants del món, car ab lo llur agraciat gest e ab la bella eloqüència encativen los hòmens."
No esteu identificat. #1 21-02-2008 23:24:36
Apostes: Quin serà el resultat electoral?.La meua aposta: Desconnectat #2 22-02-2008 00:04:25
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.dubte molt de que a valència traga mes PSOE que PP i ERPV inclús conseguisca un...aixo es un poc flipat,considere per la meua part. Última edició per La Tuna Punk (22-02-2008 00:05:45) ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #3 22-02-2008 13:19:57
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.La veritat és que provablement, amb tota seguretat els resultats seran: Desconnectat #4 22-02-2008 13:54:11
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.el vot independentista es votar en nul o l'abstenció ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #5 22-02-2008 14:52:51
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.Tècnicament, sí. Tot i això, pense que és més convenient exercitar un vot cap a partits que defensen el nostre país. No tant ja per obtindre representació electoral, sino per a demostrar inequívocament quina és la teua voluntat (en el vot nul o l'abstenció, la interpretació que fa el sistema és, probablement, que eres un vago que no has anat a votar, o que pases de política). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 22-02-2008 15:09:50
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.
La Tuna, ací al País Valencià no estem per votar en blanc, ni molt menys. Última edició per AguaitantPV (22-02-2008 15:22:31) Desconnectat #7 22-02-2008 16:36:38
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.El vot a Esquerra és un vot de futur. Un vot en blanc és un vot que no serveix per res, a més a més ara hi ha un partit que vol recollir el vot en blanc "Partido votos en blanco" i per tant tot vot en blanc que no vaja a aquest partit, que ha promès que no ocuparan els seus escons en cas d'aconseguir representació, serà un vot de la vaganeria o de la passoteria. I fer vot nul és una falta de respecte. Desconnectat #8 22-02-2008 18:14:49
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.la veritat es que Esquerra comença a ser una aposta interessant i real, segurament votare a Esquerra el 9 de març, supose que creixerà molt aquest any. Desconnectat #9 22-02-2008 20:08:15
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.Jo crec que tot i que no estem 100% d'acord amb ERPV o Bloc, hem de votar a una d'aquestes formacions, d'altra banda, PP i PSOE esdevindrien uniques, i la resta de formacions amb percentatges que no apleguen 1%, si els independentistes no votem. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 23-02-2008 01:22:56
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.si veuen que hi han molts vots en blanc o abstencions s'adonaràn de que hi ha gent que no està contenta amb el sistema ''democratic'' que hi ha a l'estat espanyol. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #11 23-02-2008 02:01:42
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.La Tuna Punk, desenganya't. Els vots en blanc i nuls no valen per a res. Al referèndum de la Constitució europea hi hagué una molt baixa participació i els resultats van ser donats per vàlids. No entenc una cosa: Si ets independentista tens a Esquerra i si ets autonomista/sobiranista tens al Bloc-Iniciativa-Verds, per què votar en blanc o nul?. Quin sistema no t'agrada?. Desconnectat #12 24-02-2008 17:11:01
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.A mi no m'agrada tampoc el sistema capitalista i per tant no estic 100% darrere de cap dels partits que es presenten. El que dic és que, en la pràctica, l'abstenció i el vot nul no oposen res al sistema (en la meua opinió). Per a això, preferisc votar per algú que, encara que no coincidisca totalment amb les meues idees, sàpiga que va a fer una feina de defensa del meu país front a l'imperialisme espanyol. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #13 24-02-2008 22:26:58
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.el vot en blanc no podrà ajudar a que els partits nacionalistes es puguen fer forts, i per altra banda abstindres de votar és donar el teu vot al partit majoritari, i aleshores cagar-la. Per això cal votar.Jo ho tinc clar, votaré per ESQUERRA, l'únic partit que em dona seguretat i aposta de futur! Desconnectat #14 25-02-2008 15:32:55
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.com pot haver gent que veient la situació actual del País Valencià pense fer abstenció o votar en blanc, que no se donen compte que els bascos volen votar TOTS, aixi que els VALENCIANS a votar també, qui siga espanyolista que vote al ppsoe i els valencianistes a Esquerra o Bloc. Desconnectat #15 25-02-2008 15:35:20
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.Els espanyolistes no fan abstenció, això segur. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat |