"Per un clau es perdé una ferradura. Per una ferradura es perdé un cavall. Per un cavall un cavaller. Per un cavaller, una batalla. Per una batalla, una guerra"
No esteu identificat. #1 21-02-2008 23:24:36
Apostes: Quin serà el resultat electoral?.La meua aposta: Desconnectat #2 22-02-2008 00:04:25
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.dubte molt de que a valència traga mes PSOE que PP i ERPV inclús conseguisca un...aixo es un poc flipat,considere per la meua part. Última edició per La Tuna Punk (22-02-2008 00:05:45) ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #3 22-02-2008 13:19:57
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.La veritat és que provablement, amb tota seguretat els resultats seran: Desconnectat #4 22-02-2008 13:54:11
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.el vot independentista es votar en nul o l'abstenció ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #5 22-02-2008 14:52:51
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.Tècnicament, sí. Tot i això, pense que és més convenient exercitar un vot cap a partits que defensen el nostre país. No tant ja per obtindre representació electoral, sino per a demostrar inequívocament quina és la teua voluntat (en el vot nul o l'abstenció, la interpretació que fa el sistema és, probablement, que eres un vago que no has anat a votar, o que pases de política). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 22-02-2008 15:09:50
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.
La Tuna, ací al País Valencià no estem per votar en blanc, ni molt menys. Última edició per AguaitantPV (22-02-2008 15:22:31) Desconnectat #7 22-02-2008 16:36:38
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.El vot a Esquerra és un vot de futur. Un vot en blanc és un vot que no serveix per res, a més a més ara hi ha un partit que vol recollir el vot en blanc "Partido votos en blanco" i per tant tot vot en blanc que no vaja a aquest partit, que ha promès que no ocuparan els seus escons en cas d'aconseguir representació, serà un vot de la vaganeria o de la passoteria. I fer vot nul és una falta de respecte. Desconnectat #8 22-02-2008 18:14:49
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.la veritat es que Esquerra comença a ser una aposta interessant i real, segurament votare a Esquerra el 9 de març, supose que creixerà molt aquest any. Desconnectat #9 22-02-2008 20:08:15
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.Jo crec que tot i que no estem 100% d'acord amb ERPV o Bloc, hem de votar a una d'aquestes formacions, d'altra banda, PP i PSOE esdevindrien uniques, i la resta de formacions amb percentatges que no apleguen 1%, si els independentistes no votem. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 23-02-2008 01:22:56
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.si veuen que hi han molts vots en blanc o abstencions s'adonaràn de que hi ha gent que no està contenta amb el sistema ''democratic'' que hi ha a l'estat espanyol. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #11 23-02-2008 02:01:42
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.La Tuna Punk, desenganya't. Els vots en blanc i nuls no valen per a res. Al referèndum de la Constitució europea hi hagué una molt baixa participació i els resultats van ser donats per vàlids. No entenc una cosa: Si ets independentista tens a Esquerra i si ets autonomista/sobiranista tens al Bloc-Iniciativa-Verds, per què votar en blanc o nul?. Quin sistema no t'agrada?. Desconnectat #12 24-02-2008 17:11:01
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.A mi no m'agrada tampoc el sistema capitalista i per tant no estic 100% darrere de cap dels partits que es presenten. El que dic és que, en la pràctica, l'abstenció i el vot nul no oposen res al sistema (en la meua opinió). Per a això, preferisc votar per algú que, encara que no coincidisca totalment amb les meues idees, sàpiga que va a fer una feina de defensa del meu país front a l'imperialisme espanyol. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #13 24-02-2008 22:26:58
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.el vot en blanc no podrà ajudar a que els partits nacionalistes es puguen fer forts, i per altra banda abstindres de votar és donar el teu vot al partit majoritari, i aleshores cagar-la. Per això cal votar.Jo ho tinc clar, votaré per ESQUERRA, l'únic partit que em dona seguretat i aposta de futur! Desconnectat #14 25-02-2008 15:32:55
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.com pot haver gent que veient la situació actual del País Valencià pense fer abstenció o votar en blanc, que no se donen compte que els bascos volen votar TOTS, aixi que els VALENCIANS a votar també, qui siga espanyolista que vote al ppsoe i els valencianistes a Esquerra o Bloc. Desconnectat #15 25-02-2008 15:35:20
Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.Els espanyolistes no fan abstenció, això segur. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat |