"Ex innocentia nascitur dignitas, ex dignitate honor, ex honore imperium, ex imperio, libertas"
(De la innocèncioa neix la dignitat, de la dignitat l'honor, de l'honor l'autoritat, de l'imperi, la llibertat.)
No esteu identificat. #1 08-01-2008 11:04:29
Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Nou bloc de Maulets-Horta Sud. Desconnectat #2 08-01-2008 16:13:33
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.amunt,perque fiques coses de jerc-jerpv com si hi militares ahí i despres fiques coses de maulets com si militares a maulets? ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #3 08-01-2008 17:43:27
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.a veure, que jo només em dedique a penjar noticies i debats relacionats amb el nostre país valencià, vinguen del partit que siga, jo no soc un sectari com alguns, que ja s'ho faran. Volem una web diversa i alhora que aglutine a tothom, que es preocupe pels problemes i per les bones noticies al voltant de la nostra llengua i país. A un usuari li agradarà més jerpv, a alltre el bloc, a altre cajei, però el més important es que TOTS ens preocupem pel nostre país valencià i pel valencià, i fem front comú contra el feixisme blavero. Desconnectat #4 08-01-2008 19:03:08
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Ben fet amunt, no ens podem limitar Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #5 08-01-2008 19:39:21
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.val,tens raó,rectifique. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #6 08-01-2008 20:15:48
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Hem de deixar-nos de sectarismes, Maulets, SEPC, COS, Bloc, ERPV, L'associació el Micalet, etc ens agrade o no la seua forma d'actuar, treballen pel país, i amb això han de tindre el nostre recolçament. Lo contrari, és afeblir-nos davant del espanyolisme "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #7 09-01-2008 17:55:06
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Com que nou? si ja porten actuan molt de temps! Desconnectat |