"En la mateixa mesura que sigue abolida l'explotació d'un individu per un altre, serà abolida l'explotació d'una nació per un altra."
No esteu identificat. #1 08-01-2008 11:04:29
Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Nou bloc de Maulets-Horta Sud. Desconnectat #2 08-01-2008 16:13:33
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.amunt,perque fiques coses de jerc-jerpv com si hi militares ahí i despres fiques coses de maulets com si militares a maulets? ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #3 08-01-2008 17:43:27
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.a veure, que jo només em dedique a penjar noticies i debats relacionats amb el nostre país valencià, vinguen del partit que siga, jo no soc un sectari com alguns, que ja s'ho faran. Volem una web diversa i alhora que aglutine a tothom, que es preocupe pels problemes i per les bones noticies al voltant de la nostra llengua i país. A un usuari li agradarà més jerpv, a alltre el bloc, a altre cajei, però el més important es que TOTS ens preocupem pel nostre país valencià i pel valencià, i fem front comú contra el feixisme blavero. Desconnectat #4 08-01-2008 19:03:08
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Ben fet amunt, no ens podem limitar Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #5 08-01-2008 19:39:21
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.val,tens raó,rectifique. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #6 08-01-2008 20:15:48
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Hem de deixar-nos de sectarismes, Maulets, SEPC, COS, Bloc, ERPV, L'associació el Micalet, etc ens agrade o no la seua forma d'actuar, treballen pel país, i amb això han de tindre el nostre recolçament. Lo contrari, és afeblir-nos davant del espanyolisme "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #7 09-01-2008 17:55:06
Re: Nou bloc de Maulets-Horta Sud.Com que nou? si ja porten actuan molt de temps! Desconnectat |