"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. #1 20-09-2007 12:36:52
Creieu que és necessari parlar d´ells...?M´agrada molt aquesta web de material per a informar sobre la nostra llengua i història. La qual afirma el que no es pot negar. Desconnectat #2 20-09-2007 13:07:39
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?Eixa gent està morta, i viu del que la gent parle d'ells, per això, cas 0 "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 20-09-2007 16:44:39
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?estic amb vosaltres,no hi ha que fer-lis publicitat, ja estic fart de que s'ens cole gent al forum diguent ''putos catalanistas'' o ''viva españññaaaa!''. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #4 20-09-2007 16:57:28
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?Subscric això: no els fem més propaganda, per favor. Desconnectat #5 20-09-2007 17:19:24
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?No hem refereix a això si no a obrir post típus: Blavers a l'institut, els blavers tal, els blavers qual..... Desconnectat #6 20-09-2007 18:35:13
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?La nostra pàgina està açí per d´alguna manera combatre el moviment blaver i informar a la gent, d´auqesta gentol ignorant -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #7 20-09-2007 18:49:15
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?tens raó estel, nosaltres no tenim que obrir post aixina, estic d´acord, amamantem que vinguen, ho tindrem amb compte. Desconnectat #8 20-09-2007 20:43:33
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?Amic estel roig, en primer lloc, benvingut al fòrum. Desconnectat #9 20-09-2007 22:53:49
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?D'acord que açò és per a deixar sense arguments als blavers (millor dit, als blavers inconscients), però és que hi han blavers que MAI deixaran de ser-ho, que pensen que li furtaran la paella, el micalet i tot lo poble. A eixa gent, la menor publicitat possible. Que hi han problemes? es comenten i prou, pero posar que han fet 4 pintadetes en no se quin poble i tot això és donar-lis ànims. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 21-09-2007 12:10:42
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?Larsen: els quatre gats realment fanàtics dels que tu parles son els votants de Coalición Antivalenciana, i eixos obviament son essers irracionals, autèntics feixistes de principis del segle XX que formulen la seua política al voltant d'emocions d'odi i rebuig a altres persones (en aquest cas els catalans). Amb algú que fa ideologia del seu odi, com és tan irracional, no és pot raonar, com tu dius. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #11 21-09-2007 12:41:20
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?hehe, si això dic jo mateix. que dels 4 blavers que hi han, no parlar, i a la resta (que és al que em referisc al començament del missatge) deixar sense arguments el secessionisme lingüistic "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #12 21-09-2007 16:14:30
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?Webmestre1 té raó. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #13 21-09-2007 17:06:35
Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?sí però post de pintades i boicots i valencies freedom crec que és fer propaganda. Desconnectat |