No esteu identificat. #41 12-02-2007 16:30:02
Re: penya valencianistaXe, quina por em fan les amenaces per internet, son una mostra de la valentia i la coherència de qui les pronuncia _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #42 13-02-2007 11:27:14
Re: penya valencianista"Vean lo que escribió un miembro de valenciafreedom con ocasión del partido Valencia-Barcelona: Desconnectat #43 13-02-2007 18:26:39
Re: penya valencianistaQue capullos, serà que (experiència pròpia) els Boixos Nois del PV i els de Catalunya no s'ajunten per fotre canya als Yomus. Han arribat a ser més de 600 (Els yomus no arriben als 300). "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #44 14-02-2007 20:26:45
Re: penya valencianistaFORA ELS blavers, qui anirá a la platza de l´afició?? DOncs 4 gats, els de sempre -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #45 06-06-2007 13:24:01
Re: penya valencianista
Uhh quina por fas passa per Picassent o pel meu carrer que voràs com no ixes viu BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #46 06-06-2007 13:53:23
Re: penya valencianistaei quina porrrrrr!! atencio que ens pega una pallisaaaaaaaa...jajajaja Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #47 13-06-2007 11:49:47
Re: penya valencianistaXDDDDDDDD pobrets, no saben escriure... i encara més, no saben quan posar majuscules XDDDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #48 14-06-2007 14:33:44
Re: penya valencianistaJo mai em faré xoto perque soc llevantinista i antixoto però si aconsegiu fer una penya nacionalista potser em començeu a caure millor. Jo tinc un amic que es del vcf i nacionalista i volia apuntar-se a Gol Gran però si es fa açó cambiarà d´idea i s´anira amb vosaltres: -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #49 12-09-2007 17:47:37
Re: penya valencianistahola, mireu, jo soc soci del valència c.f. desde fa anys i vos puc dir que hi ha prou mes gent de la que es penseu que es nacionalista, jo vaig estar al gol gran 2 anyets pq veia que era una penya pacifica, amb passió pel seu equip, mai insultant ni faltant al equip i afició contrari... i encara que hi havien i hi han blaveros, hi havia prou llibertat, ademes a les pancartes s´utilitzava un valencià molt correcte... la gent de mestalla a xiulat als yomus infinitat de vegades, per xenofogs, violents, maleducats... per no contar tot el que jo he vist que son capaços de fer aquesta gent cuan inevitablement coincidiem amb ells en algun viatge, es quedarieu flipats, vos heu jure, gent despreciable total. Desconnectat #50 13-09-2007 01:34:40
Re: penya valencianistajo sóc alacantí i de l'Hèrcules, el València (com podeu imaginar) no és ni serà mai sant de la meua devoció però si es munta algun partit aniré a vore amb una estelada, si volen gresca els fills de puta eixos, la tindràn, tinc moooooltes ganes d'enviar algun valencianista impostor (blaveros) a l'hospital des de Mestalla, jejejeje (rialla bandarra) Desconnectat #51 13-09-2007 08:34:34
Re: penya valencianistatu no tens ni que vacilar ni que insultar i molt menys pegar a ningú, perque et fiques a la mateixa altura que ells, per tant crec que simplement hi ha que animar al teu equip i punt, jo soc del valència i no soc blaver i moltissima més gent de la que va a mestalla, per tant per nosaltres encara que siga, un poc de respecte,ok? Desconnectat #52 14-09-2007 02:16:18
Re: penya valencianistasi és cert això que 'moltíssima gent que va a Mestalla no són blavers' per què no es veuen mai senyeres sense blau allà? (almenys des de fa 25 anys o més) una de dos, o els valencianistes de veritat són una immensa minoria allà... o estàn amedrentats pels altres i tenen por, tant si és una cosa com si és l'altra... mala barraca! Desconnectat #53 14-09-2007 14:26:26
Re: penya valencianistaabans la pàgina del gol gran estava tota en valencia i castellà, tenies les dues opcións, però, el gol gran a canviat molt desde aleshores, la gent que portava el grup que eren els vers valencianistes deixaren el grup i jo i molts més també anarem darrere, ara el grup el du altra gent, ja no es el que era, a canviat la web (tens raó, esta tot en castellà i sense opció de res en valencià,feia 1000 que no hi entraba) i son mes blaveros, en aixó tens molta raó, ja poc queda de la nostra gent i ademés separada. Desconnectat #54 14-09-2007 16:09:59
Re: penya valencianistaJo no hi aniré perquè en soc del llevant, però si la feu, al menys segur que conseguiu que siga una mica mesny d´antixoto. Sort!!||*|| -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #55 18-09-2007 02:43:46
Re: penya valencianistaAixò que proposeu de la penya nacionalista estaria genial, però per desgràcia ho veig prou utòpic. Per a tindre un ambient de normalitat al Mestalla, hauriem de començar per tindre un ambient de normalitat als àmbits directius del club, i això no passa. Desconnectat #56 18-09-2007 19:48:58
Re: penya valencianistaMira al mestalla no tindrieu massa complicacions a part dels crit dels borregos ovelles rapades del yomus. Es calr que no tindreu el suport de la directiva (que paga els abonaments dels yomus i les entrades per a champions al´estranger. Però aneu en compte anmb el desplaçament si es fà algú. Que ixos no son persones--By the neng from castelfa-jjee -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #57 27-10-2007 23:11:28
Re: penya valencianistahem de reactivar el tema de la penya del VCF...no pot ser que anar a Mestalla amb una estelada o amb una cuatribarrada siga un delicte!!!aquest forum pot ser un bon punt de trobada http://www.aplecvcf.com Última edició per batiste_ceba (27-10-2007 23:12:48) aquesta societat m'ha fet parlar castellà,pero aixo te remei...VISCA LA TERRA LLIURE!!!-http://www.aplecvcf.com-Valencianisme del bo,sense blaverisme,sense merda...tot VCF,la web dels valencianistes que se senten valencians sense haver de sentir-se espanyols Desconnectat #58 12-11-2007 21:12:37
Re: penya valencianistasort xotos. i phelestres té raó en una cosa, en que el futbol és el reflex del poble. no sempre, però +- -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #59 12-11-2007 22:56:12
Re: penya valencianistaJa ho cantaven "Gol Nord", un grup de rock-Oi! del Llevant: "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #60 03-12-2007 21:21:30
Re: penya valencianistaAI ai, l´has clavada larsenalacant. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat |