"Seinors, audir (escoltar) e entendre devem Nostre Senior per la Sancta Scriptura, e com nos apelà (digué) dolzament: -Tornad-vos a mi, zo dix Nostre Séiner, ab tot lo vostre cor e ab tota vostra pensa. No dix mica (no digué) ab la meitad del cor, mas ab tot lo cor; perquè quar (car) del cor ixen totes les obres que són feites; primerament són pensades e pus (després) són messes (posades) en obra".
No esteu identificat. #21 08-07-2007 20:34:39
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsUna cosa son els Boixos Nois, i altra la gent de UNC. Eixa gent si que és catalanista, fins a un punt que no em fa molta gracia, quan solen fregar el racisme... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #22 08-07-2007 21:38:31
Re: Tots els futboleros són uns imbècilsFixeu-vos que la Creu de Sant Jordi, també és present a l'escut del Barça, la qual cosa és ben lògica, ja que el club reprodueix la bandera de la ciutat. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #23 23-07-2007 18:32:28
Re: Tots els futboleros són uns imbècilssi es el que dic jo. Tòpics i res +. n´hi ha de tot -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat |