"Divitiae apud sapientem virum in servitute sunt, apud stultum in imperio"
(les riqueses estan en servitud en l'home savi, en canvi estan dominen al neci).
No esteu identificat. #1 30-06-2007 15:16:14
Recull de bajanades blaveresDoncs ací, per fer unes rises i tal, farem un recull de les frases blaveres mes banals, idiotes, sense sentit... Posarem la frase i l'autor. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 30-06-2007 17:51:08
Re: Recull de bajanades blaveres<<MoSatRoS nO tEnIm k FeR cAs aLs CuAtRe pAlUrDoS k DiUeN k El cAtAlA i El vAlEncIa Es lO mAtEiCH...>> Nico_90 Desconnectat #3 30-06-2007 18:12:02
Re: Recull de bajanades blaveresLa tonteria que tenen aquesta gent, no s'aclareixen a l'hora d'escriure. Això una pero una altra me la vaig trobar en els comentaris del youtube. Concretament a un del himne del País Valencià... per supost, em refereixc a "la Muixeranga". http://www.youtube.com/watch?v=ocMaGHS3ZN8
A lo que el seguent blavero contesta (aquest últim te mig seny, encara que parle en castellà)
Demostrant que no s'aclarixen entre ells de ninguna forma. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #4 02-07-2007 13:41:53
Re: Recull de bajanades blaveresFalta la mítica, l'inconfusible, la brutaaaaaal: Vixca lo regne. ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #5 02-07-2007 14:43:44
Re: Recull de bajanades blaveresM'agrada més la versió millorada de "Vixca lo reyne" "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #6 02-07-2007 16:28:55
Re: Recull de bajanades blaveres"Si tio... el GAV, grup d'acció valencianista que defen lo valencia i va en contra de lo catala" XDDDDD By: xico... no se que. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 04-07-2007 10:49:50
Re: Recull de bajanades blaveresVIXCA LA FESTA VALENCIANA!! "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #8 04-07-2007 13:06:50
Re: Recull de bajanades blavereshttp://www.valenciafreedom.com/web/modu … ;highlight Última edició per drygan (04-07-2007 13:08:43) BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #9 09-07-2007 12:45:20
Re: Recull de bajanades blaveresMireu açó BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #10 09-07-2007 13:14:11
Re: Recull de bajanades blaveresEixe blog és un poquet estrany. Per un costat, arreplega el típic blaverisme pseudonacionalista de dir "ni Espanya ni Països Catalans", i am ortografia inventada d´eixa blavera. Però per altre costat s´ha de dir que es fiquen amb els de Puteros 2000 que solen anar de la maneta dels blavers tipus GAV i coses així, lo qual al menys no els fica al mateix nivell que aquestos. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #11 09-07-2007 13:35:58
Re: Recull de bajanades blaveresSeran del rotllo PJV, que escriuen en normativa de RACV, però no son espanyolistes (ni catalans) i estan picats amb la gent del GAV que acusen de espanyolistes. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #12 09-07-2007 14:47:41
Re: Recull de bajanades blaveresNo son espanyolistes en el sentit de que no comulguen amb l'espanya actual i volen la independència, o això diuen. De totes formes, la normativa eixa.......ja se sap a qui beneficia. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #13 09-07-2007 21:03:06
Re: Recull de bajanades blaveresDir que per escriure en la normativa secessionista se és espanyolista no em pareix be, jo preferisc centmil vegades les normes d'El Puig eixes abans que el castellà. Desconnectat #14 09-07-2007 21:08:43
Re: Recull de bajanades blaveresmiren, visitando FalanciaFreedom he visto ver que hay pagina web de blavers. on espanoles pero no espanoles dicen ser de una nacion, son como parecer una secta. es nacioblava.com por si desean ver esta pagina de blavers Última edició per Uruguayo_33 (09-07-2007 21:09:14) Si uruguay estuvisere en cataluna seria una sensasion innolvidable Desconnectat #15 09-07-2007 23:19:35
Re: Recull de bajanades blaveresDoncs això és que passarà, perque en comarques com L'horta, la Ribera Alta, etc les normes d'El Puig son les que més es semblen al que parla la gent. Desconnectat #16 09-07-2007 23:48:58
Re: Recull de bajanades blaveresLes normes del Puig son com es parla a l'horta? Si, a orelles d'un castellaparlant. Recordem que el català, com tota llengua. té la seua ortografia i es diferent respecte altres. És com si ara em dona per escriure: "Mai ous is guait but aim japi guit dat" i pentendre que no és anglès. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #17 10-07-2007 00:34:43
Re: Recull de bajanades blavereshome....sempre s'ha dit que les Normes d'El Puig estan basades en el parlar de l'horta i que per això no servixen per a tot el país... Desconnectat #18 10-07-2007 00:46:23
Re: Recull de bajanades blaveresSempre s'ha dit que les Normes d'el Puig estan basades en el parlar de l'horta com si el redactor fora castellàparlant monolingue, aixi podrem trobar coses com bojaca-boljaca-buchaca, organisar, vixca, arap, verp, etc "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #19 10-07-2007 09:35:25
Re: Recull de bajanades blaveres... Com s'en van les converses eh xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #20 10-07-2007 09:49:44
Re: Recull de bajanades blaveresRecull de bajanades blaveres? Ahhhh, però que diuen alguna cosa que tinga sentit? Que Vos Passa, Que Vos Passa, Que Vos Passa Valencians? Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT Desconnectat |