"Si un problema té solució, no cal que et preocupes, perquè la té. I si no en té, per què t'has de preocupar?"
No esteu identificat. #1 06-07-2007 00:13:41
Vixca Valéncia LliureYo no sé perquè defenseu tant els Països catalans puix si no existixen. Son un proyecte inventat... Nació Valenciana, lliure i sobirana. Fòrem, som i serem valencians. NO MOS FAREU CATALANS Desconnectat #2 06-07-2007 00:16:51
Re: Vixca Valéncia LliureValencia ya es lliure dentro de los paises Catalanes por que aora no son libres con espana por eso cataluyna pide la libertad para ser libre Si uruguay estuvisere en cataluna seria una sensasion innolvidable Desconnectat #3 06-07-2007 00:19:32
Re: Vixca Valéncia LliureValencia és lliure. No ho serà dins dels ppcc Nació Valenciana, lliure i sobirana. Fòrem, som i serem valencians. NO MOS FAREU CATALANS Desconnectat #4 06-07-2007 01:11:36
Re: Vixca Valéncia LliureOk munove, gràcies per dir-nos això i que vos vaja molt bé a la PJV. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 06-07-2007 01:55:13
Re: Vixca Valéncia LliureMunove, tu creus que és lliure? La teva TERRA és tant lliure que cada dia hi ha menys vegetació i més ciment. El teu estimat regne s'està convertint el lloc de vacances dels espanyols i aquest projecte començà farà 30 anys. A causa d'això teniu el PP al poder, a causa de l'immigració espanyola. Això és llibertat? ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #6 06-07-2007 05:28:03
Re: Vixca Valéncia LliureGuillem... no sé qui és pitjor, si el blaveret o tu... si vols parla de l'ocupació espanyola però si tens una miqueta de vergonya no parles d'immigració espanyola com si allò de l'immigració fóra un problema (no sé per què, però amb tant simbolet de creus de Sant Jordi i demés sembles una mica fatxa, indepe, però fatxa) els meus pares van emigrar de la Manxa i jo sóc un alacantí que parla i escriu el català potser millor que tu... així que, vigila la boqueta... jejejeje Desconnectat #7 06-07-2007 08:36:28
Re: Vixca Valéncia LliureHa dit que a causa de l'immigració espanyola tenim al PP al poder. A càs és mentida que gran gran part de la gent que ve d'altres parts del estat sol votar al PP? Si no és la 1 opció, és la segona. Ah, jo també soc un alacantí (més o menys) fill de pares inmigrants "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #8 06-07-2007 10:03:38
Re: Vixca Valéncia LliureBon dia! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #9 06-07-2007 10:26:49
Re: Vixca Valéncia LliureImmigració espanyola és gent de fora dels PPCC que ha vingut ací, jo si fora a Madrid seria immigrant valencià. Immigrant significa persona que ha anat del seu país a un altre, no és cap insult (si li dones la entonació adequada,clar) "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 06-07-2007 13:02:47
Re: Vixca Valéncia LliureHo sento per la gent que ha pogut malentendre les meves paraules. La meva intenció en les paraules que he dit abans no són ni molt menys les de desmitificar, insultar o marginar l'immigració: vingui d'on vingui. Última edició per guillem_gv (06-07-2007 13:06:09) ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #11 06-07-2007 15:07:02
Re: Vixca Valéncia LliureMunove, ja vos ho hem dit moltes voltes, per a fer el pallasso i insultar ja teniu altres fòrums, que si Déu vol aviat tancarem. No ens has deixat altra opció que expulsar-te. Desconnectat #12 06-07-2007 16:25:18
Re: Vixca Valéncia LliureNo Guillem, jo no sóc de la Manxa, els meus pares sí, de fet provenen de províncies diferents i es van conéixer fa 40 anys a Alacant, per tant, sóc alacantí, perque a Alacant vaig nàixer i allà he viscut tota la vida, fins fa un any que vaig vindre a viure a Barcelona, a la manxa he estat unes poques vegades visitant la part de familia (no massa) que es va quedar allà. Però vaja, com he dit abans, sóc més alacantí que el torró i la coca amb tonyina (jejejeje) pel tema del malentès, tot arreglat i tan amics. Salut! Desconnectat #13 06-07-2007 16:35:05
Re: Vixca Valéncia LliureOk. Pensa, per això que l'objectiu del blavero infiltrat era aquest, fer-nos picar entre nosaltres. ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #14 06-07-2007 18:31:10
Re: Vixca Valéncia Lliure
Phelestres la immigració es un problema i si ho negues es el teu prblema, per que els inmigrants se'n venen a ESPANYA i com que se'n venen a ESPANYA parlen espanyol i ens foten a nosaltres, quan tingam el nostre país valencià lliure aleshores vindran i aprendran el valencià, fins aleshores són un problema que es resol amb la independència. Tu, encara que tingues ascendència manxega eres valencià, ja que et sents completament valencià i el parles, l'ocupant espanyol es aquell que se'n ve i no te ni ganes de aprendre'l ni ganes de comprendre'l, i a més a més, un espanyol no es defineix per la ascendència que te, si no pel que es sent. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #15 06-07-2007 19:47:46
Re: Vixca Valéncia LliureUn extranger a valencia, pot ser de La Manxa o nascut a Alcoi. Depend de si s'integra o no. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #16 06-07-2007 20:18:34
Re: Vixca Valéncia LliureA veura, l'immigració és un problema, és ben cert. I dintre de l'immigració hi ha 2 factors que complementen aquest problema. ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #17 06-07-2007 20:19:25
Re: Vixca Valéncia LliureMunove, utilitzar el terme valencianista crec jo que ja comença a ser una miqueta objectiu, per que l'utilitzem nosaltres, els blavers espanyolistes, els tercerviistes i els blavers suposadament nacionalistes, així que... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |