No esteu identificat. #21 03-07-2007 09:55:42
Re: Nou fracàs de Toni RochinaDis-me que hem fet, que puga comparar-se en el que han fet ells. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #22 03-07-2007 12:38:55
Re: Nou fracàs de Toni RochinaÚs han ficat gaires denuncies els retrassats de VF? ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #23 03-07-2007 14:55:00
Re: Nou fracàs de Toni Rochinaa vore, nosaltres em fet molt de mal al blaverisme i als blavers, bo, em referisc als maulets, no a la pàgina de antiblavers. Em fet mal fisicament parlant a ells com ells ens han fet a nosaltres. Joder parec un feixista defenent-los encara que no els defenc simplement que no m'agraden les denuncies Desconnectat #24 03-07-2007 15:28:30
Re: Nou fracàs de Toni RochinaPerò no poses exemples, dis-me blavers han mort, cap, agresions a blavers en les seues manifes, cap, seus/locals blavers cremats, cap... en que et bases, en 4 pintades?, jo et puc dir 3 de catalanistes morts, i per no dir la bomba a Joan Fuster, i els assassins són blavers. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #25 03-07-2007 15:52:46
Re: Nou fracàs de Toni RochinaI cremes de senyeres, amenaces, incultura a nivell del país valencià, encara hui la llengua no està normalitzada, canvi de senyera quatribarrada i la preautonomica per la blava, etc etc... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat |