No esteu identificat. #41 28-05-2007 13:32:24
Re: avui es l'hora de dir adeu PP+Trobe que la gent no es que haja canviat d'idees envers a la llengua i la cultura. Amb la gent que he parlat i pel que pogut escoltar, s'han venut a resultats econòmics, i grans esdeveniments i per això el PP ha revalidat amb tanta força. Inclús gent independentista que ha vingut a manifestacions amb mi, m'ha reconegut haver votat al PP a les Corts i a Unió Valenciana a les locals, per ser el partit que més li afavoreix a son pare, econòmicament parlant. D'altra banda, la gent del carrer, (Aci a Silla molt), estan farts de tant d'inmigrant, i admeten que el cas de De Juana Chaos també els ha fet barruntar prou i decantar-se pel PP, abans que pel PSPV o COmpromís. Desconnectat #42 28-05-2007 16:39:37
Re: avui es l'hora de dir adeu PP+aaa Última edició per Virdu (21-06-2015 21:48:54) Desconnectat #43 28-05-2007 16:44:11
Re: avui es l'hora de dir adeu PP+estic depressiu profund...al meu poble res no ha cambiat 5-PP 3-PSOE i 1-BLOC EU...uns altres 4 anys de incultura, censura, imbecilitat,corrupció, mentides,blaverisme... i no podem fer res perque tenen majoria absoluta...quina rabia!!:mad en que s'esta convertint el País Valencia, que queda de la manera de ser de fa 300 anys?? ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat |