"Seinors, audir (escoltar) e entendre devem Nostre Senior per la Sancta Scriptura, e com nos apelà (digué) dolzament: -Tornad-vos a mi, zo dix Nostre Séiner, ab tot lo vostre cor e ab tota vostra pensa. No dix mica (no digué) ab la meitad del cor, mas ab tot lo cor; perquè quar (car) del cor ixen totes les obres que són feites; primerament són pensades e pus (després) són messes (posades) en obra".
No esteu identificat. #1 16-05-2007 00:24:24
Votació a ValènciaBona Nit , m'anomene Xisco , i m'acabe de registrar a la web ahi va la meua questió Desconnectat #2 16-05-2007 11:48:24
Re: Votació a Valènciasi, per exemple, a mi m'agradaria saber en que es diferencien el bloc i jerpv. se que sona molt analfabet, pero no entenc eixes discursions en els forums. moltes gracies Desconnectat #3 16-05-2007 13:19:37
Re: Votació a ValènciaERC és un partit del Principat de Catalunya, no existeix ERPV. Per tant presenta una problemàtica el que un partit d’una altra comunitat, tinga representació a la nostra. Quina és la seua obediència? Al Principat o al PV? Desconnectat #4 16-05-2007 13:31:38
Re: Votació a ValènciaAlacantí, el que dius es partidista:
Per tant, ERPV i Esquerra Valenciana, sempre han estat lligades, o siga que lo de "altra" comunitat no te sentit. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #5 16-05-2007 13:47:25
Re: Votació a ValènciaNo em contes pel.lícules. ERC és del Principat i el Bloc és d’ací. No li pegues voltes. Ací es presenta ERC. Desconnectat #6 16-05-2007 14:36:01
Re: Votació a ValènciaAleshores en Valencia quals son els partits mes votats que siguen catalanistes, tambè tinc una questió sobre El Paissos Catalans i és perquè no s'anomenen d'altra forma es a dir , perquè no es diuen Paissos Mediterranis , és que amb aquest nom pareix que a soles siga Catalunya si diem altre nom que ens englovara a tots , molta mes gent aceptaria aquesta idea, no se m'explicat be. Desconnectat #7 16-05-2007 14:38:18
Re: Votació a ValènciaJo no se si és d'ací o d'allà pero en el meu poble en els cartells d'esquerra estan firmats per les JERC. Desconnectat #8 16-05-2007 17:21:14
Re: Votació a ValènciaAmb l'inici de la campanya electoral a l'ajuntament de València, ESQUERRA VLC dona a conéixer les seues 20 propostes centrals per a la nostra ciutat. "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat #9 16-05-2007 18:03:49
Re: Votació a Valènciaalacantí: no t'ofengues, però eres una miqueta sectari, això que he dit estava a la viquipèdia, o siga que no es cap película meua. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #10 16-05-2007 19:47:44
Re: Votació a ValènciaLa denominació de Països catalans va ser encunyada per Joan Fuster i fa referència al grup de territoris on es parla el català. Es a dir que el Països Catalans no fan referència a una supremacia de Catalunya sobre les demés províncies, per molt que alguns sectors vulguin veure-lo d`aquesta manera per crispar a la gent. Els catalans no volen envair res. Desconnectat #11 16-05-2007 20:29:56
Re: Votació a ValènciaEs diuen Països en plural per tant no discrimina ningu i deixa clar q el formem mes d'un pais i no hi ha imperialisme catala ni res d'aixo q molts diuen. Desconnectat #12 16-05-2007 21:04:35
Re: Votació a Valènciacrec q el company alancanti fa un esposicio molt poc objectiva, com deia el company gandia, partidista
aquest tema sempre porta tensio, pasio i baralles, em sap greu, per a mi el tema es molt mes sencill del q es vol fer pareixer, pero pareig q algu o alguns es interesa fer tensio de la nostra cultura i la nostra historia Desconnectat #13 16-05-2007 22:40:08
Re: Votació a ValènciaCrec que el que menys necessita ara l'esquerra progressista valenciana són disputes internes sobre d'on és cadascú, si és més o menys valencianista...El que caldria fer és un pacte de tota l'esquerra per a fer fora al PP i evitar l'entrada blavera a les Corts i els ajuntaments. Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres Joan Fuster, 1922-1992 Desconnectat #15 17-05-2007 00:04:51
Re: Votació a ValènciaAixò que ERC són influències externes, no és massa propi lingüísticament i políticament. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #16 17-05-2007 00:13:12
Re: Votació a ValènciaPer cert, pots votar qualsevol dels partits que s'han anomenat ací, tant el Bloc com ERPV. Cadascun té un tipus de militants i les diferències són més aviat posades en públic per atraure un determinat tipus de votants. Per mi, les dues són igual de dignes i tenen militants amb voluntat de desfensar el nostre País Valencià. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #17 17-05-2007 00:33:03
Re: Votació a ValènciaPrimer fem País Valencià que encara queda massa per fer collons,primer pensem que unio valenciana,li lleva vots als de coalició.i el pp continuarà seguint blaveros fins la mort,ho tenim prou dificil,en el tema de la puta formula 1,la copa amrica,i ara que ens pregunten als veis de patraix i malilla sobre l'explosió d ela subestació, Ciutats i pobles on has estat,costums antigues que no has oblidat,malgrat trobar-te aïllat a un forat,la teva terra és la llibertat. Desconnectat #18 17-05-2007 01:52:35
Re: Votació a ValènciaAixò pensava jo, Desperta, a veure si amb un bon pet la gent s'adona que els diners de la fòrumula1 i altres espectacles per la galeria, s'han d'invertir en la seguretat dels ciutadans i en serveis socials i culturals. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #19 18-05-2007 21:31:54
Re: Votació a Valènciava, no canvieu d tema. Jo també estic d´acorde en açó de uqe es podria denominar a aquest territori Països Mediterranis( a mi ja se m´havia ocorrit avans) o Regnes d´en jaume, bó nose si aksta. Jo el que nosé es si el Bloc està d´acord am els ppcc o només vol la independència per al PV!! i Si votem a jorge juan¿¿??? jejajja kin boig. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #20 20-05-2007 01:17:36
Re: Votació a ValènciaI perquè no votar a la CUP? http://www.cup.cat/ ___________________________________________________________________________________ Desconnectat |