No esteu identificat. #1 23-04-2007 14:29:52
En la II república ja se li deia País Valencià!Extret de la Vikipèdia:
"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 13-05-2007 10:17:57
Re: En la II república ja se li deia País Valencià!I no sols en la segona republica he llegit que ja en els Segles XV o XVI es deia País Valencià i que era un nom que s'acceptava pel poble igual que el de Regne de Valencia, aixina que el que diuen els blaveros de inveció catalana o catalanista mentida. Que Vos Passa, Que Vos Passa, Que Vos Passa Valencians? Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT Desconnectat #3 13-05-2007 17:45:03
Re: En la II república ja se li deia País Valencià!Avore, segons m'an explicat a mi, era que els blaveros deien Regne de València i els d'esquerres País Valencià, pero posar fi a aquest enfrontament es varen reunir i li posaren Comunitat de Veins, dic, Comunitat Valenciana. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #4 13-05-2007 18:47:13
Re: En la II república ja se li deia País Valencià!De reunir-se res, fou una imposició de Madrid. Ací haviem quedat en País Valencià i senyera en blau pero els de la UCD s'aprofitaren de la seua majoria en Madrid per a canviar nostre estatut. Desconnectat #5 13-05-2007 20:34:08
Re: En la II república ja se li deia País Valencià!El que diu joan_1707 es cert, la dreta de UCD amb minoria en el Pais Valencia ho va decidir tot des de Madrid. Desconnectat #6 13-05-2007 21:15:31
Re: En la II república ja se li deia País Valencià!
Exacte
Però ahi no ho deixa clar, crec jo, per que han exagerat això de fer-ho imparcial. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 14-05-2007 00:49:07
Re: En la II república ja se li deia País Valencià!En fi, que som producte d'una ocupació de 300 anys. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |