#1 10-05-2007 19:04:35

ixader
Membre

Gran Premi de Formula 1 a València

Avui (casualment avui que comença la campanya electoral), s'ha anunciat que València acollirà un Gran Premi de Formula 1 a partir de la pròxima temporada.

Aquesta notícia ha alegrat a tots els aficionats d'aquest esport, entre els quals jo n'estic, perquè sempre és bo tenir a prop espectacles esportius d'aquesta envergadura i perquè donarà publicitat a la ciutat de València.

No obstant la realització d'un Gran Premi en un circuit urbà pot ocasionar problemes a la ciutat com falta d'espectacle (només cal veure el Gran Premi de Mónaco que només interessa pels accidents), els problemes que pot ocasionar per al trànsit (encara que València demostra cada any que pot solventar bastant bé aquest problema tal i com es veu a les falles), encara que també li aporta beneficis económics (allotjament dels aficionats que acudeixen al circuit, ingressos per les entrades (que no són pocs, encara que, sent un circuit urbà, haura de ser gratuït), contractes publicitaris...).

Però si parlem de diners, portar un Gran Premi de Formula 1 comporta un cost molt elevat (de fet, no s'han publicat, o jo no he tingut accés, les xifres del contracte d'aquest gran premi) que cobriran amb la seva totalitat la Generalitat Valenciana i l'Ajuntament de València. Institucions que m'afecten directament (encara que estigui a Barcelona) i penso que aquests diners (que no se quants són) podrien invertir-se en el poble Valencià d'una forma, suposo jo, més equitativa.

Només a Benicarló ens fa falta un Centre de Salut en condicions, una Residència d'ancians, dos escoles noves, remodelar els instituts, unes carreteres de garanties, un sanejament de les platges, inversió en trens en direcciò València i en direcció Barcelona amb urgència, a més a més, podriem tenir moltes més zones verdes, un teatre amb condicions, més subvencions a estudiants, joves i gent gran... i tantes i tantes coses més que fan molta més falta que un gran premi de Formula 1, una sèrie de regates, camps de golf, urbanitzacions de luxe, parcs temàtics ruïnosos...

Però el més indignant (però a la vegada esperançador perquè obre una porta a que es pugui evitar aquesta hipoteca pel País Valencià) és que l'acord està subjecte a que el PP guanyi les eleccions a València i al Pais Valencià. Aquesta maniobra purament electoralista és d'un xantatge que clama al cel i des del moment que me'n he assabentat, n'estic totalment indignat. No és possible que es manipuli així la opinió pública de la gent i molt menys d'una forma tan descarada i asquerosa (no obstant de la manera d'actuar a la que ens té acostumats el PP).

Per aquesta i per moltíssimes raons més el dia 27 hem de dir ben fort: ADÉU PP!!!

Desconnectat

#2 10-05-2007 19:12:21

Virdu
Membre

Re: Gran Premi de Formula 1 a València

Idem, estic estudiant a uns barracons que fan mala olor, que ens han fugit una pista, l'edifici està que es cau, que l'hospital d'Elda té que atendre a gaire 300.000 persones, gaire tota la vora del Vinalopó, i tenim que aguardar 4 hores per fer-nos una analítica, per exemple...
I mentrestant, Copa América, GP Blau(segur que li posen GP d'Espanya II o GP BLAU), Ciutat de les ciéncies...

Per mi de puta mare, però primer que arreglen el seu país, i després que es dediquen a guanyar diners...

Desconnectat

#3 10-05-2007 19:42:23

El senyor amo de la formula 1 ha dit que el premi sols es celebrara a València si el Senyoret Camps es reelegit president.
Que vos semblen estes declaracions?
A mi em semblen un xantatge aixi que ara i mes que mai hem de fer-los fora i que no tornen mai mes.

Que Vos Passa,
Que Vos Passa,
Que Vos Passa Valencians?
Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT

Desconnectat

#4 10-05-2007 19:54:34

ixader
Membre

És el que he dit abans, és un vil xantatge.

Desconnectat

#5 10-05-2007 20:24:40

A mi la fòrmula 1 no m'agrada perquè la indústria automobilística és una de les responsables de la major contaminació que hi ha actualment a nivell mundial.
Tot el que siga autos, preferisc deixar-ho a banda.
El transport, m'agrada o públic, o no contaminant -bicicleta-.
Encara que m'agradara la Fòrmula 1, aniria en contra de la celebració dins l'estat espanyol perquè ara que l'espanyol Alonso opta pel títol, els borregos xarnegos van tots aclamant-lo com si fóra un heroi.
Jo vull que l'Alonso perda, i no fomente l'espanyolisme.

PP = voltors rapinyaires.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

#6 10-05-2007 20:50:43

olocaui
Membre

Si, quants milions li aura costat aquest acord amb el de la formula 1? perquè al de la formula 1 se la bufarà qui guanya al nostre país...

Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

#7 11-05-2007 14:33:34

ixader
Membre

Són 26 milions d'euros per any costejats per Bancaixa, Fernado Roig i Jorge Martínez Aspar a parts iguals havent format una societat, segons el diari "Cinco Días"

Desconnectat

#8 11-05-2007 15:32:25

Cuquello
Membre

Jo he sentit que el gendre d'Aznar estaba també clavat per ahi. Sabeu algo?
Quins xanxullos que porta aquesta gent.

Desconnectat

#9 11-05-2007 15:52:53

Curial
Membre

Açò és massa... pareix que els valencians no tingam dignitat... una extorsió digna d´un "cacique" cutre del segle XIX per a guanyar les elecions... mare meua.

Desconnectat

#10 11-05-2007 21:44:33

puka
Administrador

Sí, el Agaj està ficat en tot això de negociant i emportant-se milions.
Qui sap si acabarà convertint-se en el nou Zaplana... O Fabra...

Desconnectat

#11 11-05-2007 22:02:37

olocaui
Membre

Pero això no es pot denynciar o algo? perque era un acte de govern no de partit...

Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

#12 11-05-2007 23:52:55

ixader
Membre

Ja està denunciat a la Junta Electoral Central tant l'alcaldessa com el president del Consell com el director de la F1, Bernie Ecclestone.

Per cert, Alejandro Agag és el propietari dels drets de la Formula 1 a l'estat espanyol. Per tant, es molt probable que algun royaltie s'enduga.

Desconnectat

#13 12-05-2007 14:45:10

Eiximenis
Membre

Som una colònia. La darrera colònia que els quede als espanyols!

"Qui controla el present, controla el passat. Qui controla el passat, controla el futur."

Desconnectat

#14 12-05-2007 16:24:04

ixader
Membre

Tant com la darrera...encara en ténen unes quantes, per desgràcia.

Desconnectat

Peu del fòrum