• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

#121 20-04-2007 14:25:27

ixader
Membre

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Pero, per exemple, el problema dels mòbils és un problema totalment evitable. Crec que si a Latinoamèrica fiquen textos en castellà "espanyol" l'entenen perfectament i no veuen com s'han agenollat. No oblidem que nosaltres hem estat colonitzats en temps de Jaume I per catalans (concretament de Lleida) i que per tant, és lògic que parlem català, que la filologia que s'estudie sigui catalana i que la variant siga la catalana.

Desconnectat

 

#122 20-04-2007 14:32:31

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Aleshores, hem de ser nosaltres  els que defensem la nostra identitat, puguem anar tots junts sense agenollar-se ningu a ningu.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#123 20-04-2007 17:27:59

ixader
Membre

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

A tots els llocs hi ha variants dialectals i nomes veig que aqui ens barallem perque s'estandaritza una variant o una altra. A tots els llocs hi ha una variant estàndar bàsica i s'accepten totes les variants dialectals, el que passa és que al centre (en el nostre cas barcelona) és el lloc on hi ha més diners, més gent, més publicacions (diaris, revistes, llibres...) per això és normal que s'utilitze aquesta variant en comptes de una altra, no per res més i aixo no vol dir que ningu s'agenolle davant de ningú.

No obstant, ortogràficament, el català en totes les seues variants té igualtat de condicions.

Desconnectat

 

#124 20-04-2007 21:20:22

Webmestre1
Equip

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

A veure, centrem-nos en el tema.

Ací n es discuteix quina ha de ser la llengua estàndar.

En qualsevol cas, per molt que a alguns valencians els molestara que en TV3 se parle barceloní, per exemple, no veig de cap de les maneres que això fóra motiu per a incitar a l'odi, a la violència i al racisme contra tot allò que comence per cat-, com fan en valenciafreedom i elpalleter.

Per aquesta raó, i perquè promouen l'enfrontament entre valencians, farem tot allò possible per a tancar-les.

I amb una mica de sort ho aconseguirem.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#125 20-04-2007 23:30:31

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Pero Webmestre, podries informarnos de com va l'assumpte?


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#126 21-04-2007 03:10:18

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Mirasol:
Al que li molesta que es potencie una  variant dialectal de la seua llengua és que té autoodi.
Hauriem d'alegrar-nos que com a mínim en una part dels Països Catalans es treballe per la llengua des de l'administració.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#127 21-04-2007 13:10:27

Curial
Membre

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Xe, perdó si m´he deixat emportar massa hahah... No volia desviar el tema, només explicar la raó per la que crec que qualsevol valencianista està totalment legitimat per a combatre el blaverisme.

Mirasol:

Tu sí que vas dir que no entenies per què voliem tancar eixes webs xenòfobes (ho dic perquè dius que no has dit que no hem de combatre el blaverisme). Per això t´explicava per què pense que seria positiu que es tancaren eixes webs.

Si mires uns temes fa un poquet de temps, una persona preguntava si deiem molt "avui", i molts li vam contestar que nosaltres empraven "hui". Després un xic va dir que ell intentava no dir coses com "estes" o "hui" perquè no volia parlar "mal" el valencià. I aleshores li vam explicar que no s´havia d´avergonyir de parlar el valencià com el parlen a la seua terra, que això NO es parlar malament. Que no hem d´estar acomplexats per les nostres particularitats, i que parlar la llengua no te cap de sentit si ho fas d´una forma que tu creus que es la "més correcta" i no t´entenen els iaios del teu poble.
Per tant no crec que pugues dir que a nosaltres ens dona igual que el dialecte valencià vaja perdent força. Nosaltres mai hem dit això (bé, parle per la majoria del forum, no per tots, però per lo que he vist).
Jo per exemple, parle apitxat, i no tinc cap problema amb el meu subdialecte, perquè és el meu, és en el que em trobe més còmode i mai em poden dir que ho parle malament. De fet em fa gràcia perquè de vegades he parlat amb algun blaver, o ací al foro em vaig escriure amb un (Sogorb89) que era de Sogorb i el pobret no feia més que intentar escriure com si parlara apitxat o algo... (perquè els blavers s´han apropiat de l´apitxat fent-lo com si tot el valencià fora així).
Jo de vegades també ho he parlat amb alguna companya el tema, quan ella em deia que dir "mosatros" estava malament (en teoria està malament escriure-lo, no pronunciar "nosaltres" així), que era una incultura, com dir "asín" en castellà... I li deia que la unitat de la llengua és bidireccional. Es a dir, que s´ha de reconeixer el català del Principat o de les Balears, però també el del País Valencià. I això implica no fer menyspreu a com parla la gent ací.

Ara bé, dit això, el que tampoc es pot fer es justificar qualsevol barbarisme en nom de les "particularitats". Que no vull dir que si un iaio del teu poble ha dit tota la vida un barbarisme, eixe iaio no parle valencià, compte eh. Però que hauriem d´intentar en la mesura de lo possible, cuidar la llengua. Per què? Perquè es troba en una posició d´inferioritat cap al castellà (menys promoció de les autoritats, menys difusió mediàtica, etc), i quan dues llengues es troben en eixe plànol de superioritat-inferioritat, una tendeix a influir a l´altra. No podem començar a dir "em faig un bocadill de chamó i ques".

Pense que no és tan irraonable el que dic. Jo no dic que no haguem de defensar la nostra varietat del català (el valencià). Només dic que pense que el major problema per al valencià és la imposició del castellà, no com defensen la seua varietat els cosins del nord. M´entens?


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#128 21-04-2007 15:15:24

Webmestre1
Equip

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

A veure, mirasol torne a dir-te, io això justifica que en valenciafreedom i elpalletr facen contínues crides a l'odi i a la violència contra tot allò que comence per cat-?

Per favor, centrem-nos en el tema.

Es tracta de tancar dos webs que inciten a l'odi i a l'enfrontament entre valencians.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#129 21-04-2007 16:35:18

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Mirasol.
Això que dius que t'han dit que parles un català no correcte t'ho ha dit una persona que no és bon català o catalana, i segurament ha estudiat poc.
Els catalans que m'he trobat jo m'han dit el contrari, que tinc un accent preciós i que no el perda. Imaginat el que fa la memòria selectiva o la casualitat...
Una altra cosa, que compares canviar de varietat a canviar de llengua és un signe de politització de la llengua catalana, que desgraciadament ens han portat de madrid.
No compares, Mirasol el que et diguen els catalans ignorants de la teua varietat  a allò que et diguen els espanols de la teua mateixa varietat. Crec que qualitativament hi haurà molta diferència. els mesetaris et diran que parles moro, que el valensiano es una mierda, que no lo habla nadie, que así no vas a ningún sitio...Et sona això?


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#130 21-04-2007 16:48:39

Curial
Membre

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Si voleu obrim un altre tema per a debatir el tema de la llengua i deixem aquest per a lo de elpajillero.com i  valenciatimo.com?


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#131 21-04-2007 18:25:49

Webmestre1
Equip

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Informació general sobre el tema:

Diversos eurodiputats s'han interessat pel tema.

Cal insistir un poc més.

Caldria també investigar organitzacions de drets humans, de defenses de minories, antiracistes, antixenòfobes, etc.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#132 21-04-2007 19:38:46

puka
Administrador

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Ja va dir que per ara no revelaria quins euro-diputats eren.

Última edició per daniol (21-04-2007 19:39:09)

Desconnectat

 

#133 21-04-2007 22:43:35

Webmestre1
Equip

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Mirasol  a què ve aquest sobtat interès per aquesta campanya, quan fins ara estaves intentant desviar el tema?

No seràs un blaver camuflat?

Doncs mira, de totes les tendències, centre, dreta i esquerra.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#134 22-04-2007 11:18:21

Webmestre1
Equip

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Mirasol acaba de confessar que és un blaver camuflat. Com el que pretenia, doncs, era distreure'ns i marejar la perdiu, l'hem expulsat.

Per a fer l'haca, ja estan aquestes webs que volem tancar, i que si Déu vol, aviat tancarem.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#135 22-04-2007 19:54:18

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Fotre, qui ho diria de Mirasol... Pero no deurieu de borrar els missatges seus, ni de ningu, en tot cas modificar les entrades insultatns. Be, almenys, quan tingues quelcom interesant sobre l'assumpte, posteja-ho. Com calificaries que va l'assumpte? Mal, indeferent, o be?


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#136 22-04-2007 21:18:04

Webmestre1
Equip

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

És qüestió de posar-se a fons.

De moment, ja és bo que a Europa s'assabenten d'aquestes webs, i identifiquen CV com el que és, com a un partit d'extrema dreta, per molt "foralistas" que diguen que són (redéu, què coents).

Però evidentment, si ens posem i "apretem l'accelerador", estic segur que podrem treure resultats.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#137 22-04-2007 23:01:03

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Be doncs, es un principi. Espere de tot cor que arribem a tancar les dues pagines, no saps quin fastig em donen. S'heu donat compter que l'introduccio de valenciafreedom, es un bombardeig que no et deixa ni respirar, de missatges subliminals? Quan acabes de vorer-la, estas tirat al terra, amb espuma eixint per la boca, i els ulls blaus i dil.latats, i vas diguent "putos catalanes, putos catalanes" fins que et pasa l'efecte. Aneu aspaiet, que eixa es un arma molt potent. (No se si noteu el to sarcarstic... xDDD)


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#138 23-04-2007 18:35:27

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Falangencia freedom torna a incitar a la violència contra els manifestants del proper 5 de maig.
http://www.valenciafreedom.com/web/modu … 62e63282b8


Fixeu-vos bé com hi ha un amb la bandera d'espanya que diu "Valencians al front" o siga la frase eixa de EV que demanava a tots els valencians antifranquistes, o siga republicans, que anaren al front, i el mongolet porta la bandera franquista... si es que son la polla xDDDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#139 23-04-2007 19:24:34

ixader
Membre

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Me fa gràcia la noia que ha escrit que li agrada escoltar musica valenciana... ¿quina musica deu escoltar? ¿Paquito el Xocolatero? ¿o l'himne de la comuna? esque no se m'ocurrix res mes...

Pobra gent, despres de controlar les ganes de vomitar et donen bastant pena...

Desconnectat

 

#140 23-04-2007 19:33:53

Joan_1707
Membre

Re: Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Home, sempre poden escoltar al "welo" eixe blaver, al Vicent no se que, que te un grapat de cançons en balensià...xD

Com va la cosa?? Nosaltres podem manar e-mails o algo??

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya per a tancar www.elpalleter.com i www.valenciafreedom.com

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.