No esteu identificat. #1 14-04-2007 19:33:03
On trobar quatribarrades i estreladesL'usuari pontet planteja el tema d'on se poden trobar quatribarrades i estrelades entre València i Alacant. Desconnectat #2 14-04-2007 20:47:36
Re: On trobar quatribarrades i estreladeswebmestre, gracietes per la teua informacio, m'ha fet gracia aço de almacenes españa.... en fi.. pel q fas referencia a
mes o menys aquest a segut sempre el motiu q m'ha frenat quan he anat a valencia i he pasat per botigues de tela, d'entrar a preguntar, per si a cas baix del mostrador eixia un blavero amb mala ostia Desconnectat #3 14-04-2007 20:50:06
Re: On trobar quatribarrades i estreladesEn la Plaça Redona venen tires xicotetes de quatribarrades, jo l´altre dia vaig comprar un metre, estan molt bé si voleu fer-ne quatribarrades xicotetes per a dur amb una agulla de cap a la xaqueta o algo així. No sé, és que em va semblar curiós perquè ho vaig vore l´altre dia i li vaig demanar a la senyora i ella amb tota la naturalitat del món diguent-me "un metre de quatribarrada? molt bé". Per als que pensen que l´hegemonia blavera entre la gent normal del Cap i Casal és tan gran... jo pense que lladren més que altra cosa. Clar que també la dona era valencianoparlant, ells potser si que tenen hegemonia entre els que diuen "a mí me hablas en español" hehehe. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #4 16-04-2007 04:00:34
Re: On trobar quatribarrades i estreladesdir-vos q avui he estat en alacant, feia temps q no anava en pla d'oci (anys) pasejan per l'esplana i mirant les paradetes i casetes artesans o mercat, junt amb els top.manta, veia estanqueres, amb i sense bou, banderes de la II republica, banderes de distins països latinoamericans, ekurinyes i ni mostra de banderes valencianes..... ufffffffffff estava posan-me a bullir!!!! allo pareixia la ONU i pareixia q el PV era de marte almenys.... de sopte, practicament al final de l'esplana, molt a prop de la plaça canalejas en una caseta he pogut tobar tota clase de banderes, la quatribarrada, l'estrelada blava de l'habana, la gallega amb l'estrel, l'andalusa amb l'estral, la de navara, asturies...... de repent e tengut la sensacio de aterrar en un poc de normalitat... Desconnectat #5 16-04-2007 04:19:29
Re: On trobar quatribarrades i estreladesPontet, al carrer Major de Castelló, i al carrer Comte Albai de Vila-real trobaràs senyeres a tant el metre. Desconnectat #6 16-04-2007 20:47:25
Re: On trobar quatribarrades i estreladeshome, tendes físiques no pero a www.productesdelaterra.cat venen de tot i tenen unes samarretes molt bones Desconnectat #7 17-04-2007 22:28:59
Re: On trobar quatribarrades i estreladesa el "el mercado de la pulga" al costat del ajuntament enfront del mercat central-VLC costen 7,70€ -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #8 18-04-2007 00:01:12
Re: On trobar quatribarrades i estreladesUf, "la pulga" és eixa botiga a on igual et venen una estanquera amb el bou que una sudadera amb l´A d´anarquisme? Aneu com a últim recurs, que eixos van a per la pela únicament. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat |