No esteu identificat. #21 23-03-2007 09:55:03
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?Jo canvie el meu vot a no, per que no es restrictiu del PV, si no de tota la corona d'Aragó. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #22 23-03-2007 16:56:02
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?Però dirien allò de "es de la corona d'Aragó"... les coses de la galeria deurien de ser restrictives del PV, això demostraria la valencianitat de les 4 barres independentment q siguen compartides amb altres territoris. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #23 23-03-2007 19:09:46
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?aquí hi ha un problema de concepte. Última edició per daniol (24-03-2007 16:56:49) Desconnectat #24 23-03-2007 20:17:52
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?Anem a vore.. si no ho vaig entendre malament, l'apartat d'evidències de la quatribarrada a la nostra terra conté proves que les quatre barres, sense cap tipus d'afegitó, han estat utilitzades al llarg del temps per a representar a l'antic regne de València. És una evidència que les quatre barres que hi ha a l'escut d'Espanya represente a l'antic regne de València? La resposta és no. Representa a la corona d'Aragó. I sí, d'acord, nosaltres anàvem en el mateix sac. Són evidències les quatribarrades que, per exemple, en cartografia medieval apareixen damunt la ciutat de València o de l'antic regne de València, perquè ens representen a nosaltres. Què l'escut d'Espanya és una mostra que nosaltres estàvem dins la corona d'Aragó? Doncs sí. Val. Aleshores feu un altre apartat que es diga: evidències que l'antic regne de València pertanyia a la corona d'Aragó. Ale. L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #25 23-03-2007 23:54:09
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?La bandera d'espanya per que s'ha de posar?? no te res a vore amb la quatribarrada, en tot cas seria l'escut. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #26 24-03-2007 16:57:23
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?Jo em referia a l'escut, sí. He canviat el meu missatge per tal de no confondre. Desconnectat #27 24-03-2007 22:58:50
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?No es la bandera, es només posar L´ESCUT REPUBLICÀ. D LA BANDERA REPUBLICANA, podeu dir el que dieu però porta la quatribarrada, sense dubtes una altra evidència, potser a més clara de totes. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #28 25-03-2007 22:29:05
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?ARA QUE PER FI HE POGUT ENTRAR A ANTIBLAVERS: JO VOTE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #29 26-03-2007 18:47:59
Re: Deuríem incloure l'escut d'Espanya en la galeria?Adoneu-vos de que es una evidència collons, per a mi no és un colp baix. Si a l´escut REPUBLICÀ!!! evidències n´hi han moltes, Aquesta TAMBÉ -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat |