"Hi ha persones que volen saber per saber: Això és curiositat. Altres volen saber per a ser famosos: Això és vanitat. Altres volen saber per a vendre allò que saben: Això és deshonest. Però hi ha d'altres que volen saber per a construir: Això és amor. I altres, en fi, volen saber per a ser construïts: Això és intel.ligència."
No esteu identificat. #1 05-03-2007 15:56:15
Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne? : "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 05-03-2007 17:07:27
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?Eixos murals són del barri del Carme a València, i l'últim del llistat es va pintar a Barcelona, l'has deixat retallat, ací el tens sencer: Última edició per JERPV-Vall dAlbaida (05-03-2007 17:08:24) Desconnectat #3 05-03-2007 18:40:03
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?El primer, el tercer i quart son a La Safor, el segon/cinquè no ho sé però com parla dels 13 detinguts a Gandia doncs l'he posat "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #4 05-03-2007 19:41:24
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?Com bé dius, en l'Escola Politécnica Superior de Gandia hi ha un, però és del dia de la dona, possa "Alliberem-nos", i no és un xic, és una dona alçant el braç, si que li van pintar una esvàstica però jo i altre company ho vam apanyar i vam dibuixar una estelada al costat, ara es manté així. També hi han algunes pintades allí prop, en un principi éren de les nostres, però algún blaver ha convertit les estelades en estrelades, i això que fins ara hi havien pintades sempre una estelada al costat de l'estrelada sense cap problema sota la llegenda de "País Valencià" i "Països Catalans". Feina per a aquesta nit, acabe de trucar als companys de la Safor, hehe. Última edició per JERPV-Vall dAlbaida (05-03-2007 19:42:37) Desconnectat #5 05-03-2007 19:52:14
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?jo ya vaig dir que si feu pintades a valència capital que m'avisareu...o en el camp de el turia.... Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #6 05-03-2007 20:18:04
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?
La memòria em juga males passades. Si si jo he vist les pintades, que, segons m'han dit, primer les va fer un de l'EI, despres van anar els blavers a tocar els ous, i després les vau retocar vosaltres. "País Valencià, Països Catalans, si mor la terra has mort tu també" "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 05-03-2007 21:20:17
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?No n'he vist ni una. Última edició per Llobero (05-03-2007 21:21:15) Desconnectat #8 05-03-2007 22:29:47
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?Doncs està ple, tenia una foto d'una pintada que es va fer fa poc, prop de ma casa, a la seu del PsoE. I a la platja, ara quan s'acosta l'estiu, també hi han moltes pintades. Recorde que l'any passat, a un cotxe madrileny que portava la bandera franquista el van deixar guapo "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #9 09-03-2007 00:13:40
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #10 09-03-2007 13:38:35
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?Si , jo acave de vore un cotxe que portava la bandera franquista, per supost li he trencat els vidres i li he llevat la bandera franquista, PERQUE DEFENSAR LA TERRA NO ES CAP DELICTE!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #11 09-03-2007 13:42:07
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?d'eixos cotxes esta el meu poble plagat, pero si lis fera algo ja sabrien qui ha sigut ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #12 09-03-2007 20:44:07
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?No fa falta usar la violència -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #13 09-03-2007 22:02:28
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?I menys contar-ho per ací... que a mi no m´importa, però no som els únics que llegim aquestos missatges, tete. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #14 10-03-2007 17:36:58
Re: Murals a La Safor :cool: .... Voleu afegir-ne?
Siiiiiiiiiii senyooooooooooor xDD un aplaudiment! Aixina es fa! "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |