"Perquè pots veure de quanta honor és digna [Casa Reial de Catalunya-Aragó], car és Casa que Déu ha elegida a fort grans obres a fer, e a fort meravelloses."
No esteu identificat. #1 22-02-2007 23:53:44
Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Podríem ficar diverses opcions, tot i que, és clar, també se'n poden ficar d'altres no incloses: Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres Joan Fuster, 1922-1992 Desconnectat #2 23-02-2007 01:07:29
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Segons el grau d'estima o confiança que li tinga al blaver em declinaria per l'opció -a- o per la b-c ; b-d. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #3 23-02-2007 13:15:34
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Torne a dir que l'esquerra es masa pacifista...si repartirem un poquet no vindria gens malament... Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #4 23-02-2007 14:48:10
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?1a si la persona es educada, doncs parle amb ella, si no arribe a cap conclusió o no aconseguisc convèncer-la, doncs deixe la conversació "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #5 23-02-2007 14:51:25
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Si "repartirem" un poquet sense una agressió prèvia, s´utilitzaria contra nosaltres, com que som uns tal i uns qual. El que hem de fer es defensar-nos davant agressions, pero no caure en l´atac sense provocació. Fins i tot si és només per un motiu estratègic: el recoltzament popular a la nostra causa va creixent cada vegada més, i res els vindria millor als blavers que enfonsar-nos ara que estem creixent en una espiral de violència. Això espantaria possibles nous companys que vorien el nacionalisme com un moviment sectari i violent. Per a sectaris i violents ja estan els blavers, i per això s´estan quedant quatre gats. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 23-02-2007 15:37:11
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Això de exaltats, violents....etc ens ho van a dir tant si ho fem com si no...cite textualment de les paraules d'un blaver: esque los rojos llevan la kale borroka en su sangre, la meva sang sempre sera roja com jo i el cor el tinc a l'esquerra, i en el que dius de:pero no caure en l´atac sense provocació, ens estan provocant des de 1707!!!!!!!!!!!!!!!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #7 23-02-2007 15:43:51
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Em quede amb qualsevol excepte la f-). No sóc massa violent, la veritat xDDD En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #8 23-02-2007 15:44:55
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?A quina pagina web¿? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #9 23-02-2007 17:56:53
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?parlar, i si no escolta, pasar d´ell -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #10 23-02-2007 22:22:48
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?
No he pillat res... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #11 25-02-2007 01:22:46
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?eh? k dius AV?? -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #12 25-02-2007 02:37:11
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Quan he parlat amb amics meus que són "blavers", ho són perquè tenen una idea de valencianitat totalment "jocsfloralesca". La majoria d'ells són gent del meu poble, gent de la terra, que treballen, molts d'ells, a la cooperativa agrícola, gent genial. Tan mateix, pel seu nivell cultural, i ho dic sense ànim d'ofendre, ans el contrari, ja que me'ls estime molt, defensen una terra enfrontada a Catalunya. I quan han d'argumentar no ho saben fer. Aleshores els ho has d'explicar però al mateix temps, sense que els faces sentir ignorants, perquè això els dol. No sé si m'he explicat bé. Talvolta per l'hora i pel meu estat després d'unes copes amb els amics.....En fi... que molta gent és blavera per ignorància, no per principis, que d'eixos en són quatre gats i la majoria de la capital. Bo amics, bona nit que crec que he parlat massa. L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #13 25-02-2007 03:27:35
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?
Un exemple d'això, un comunista blaver que he conegut de la capital XDDDDD En serio ho dic, no mentisc. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #14 25-02-2007 10:14:15
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Directament l'ignoro. No m'agrada perdre el temps Desconnectat #15 25-02-2007 13:23:14
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Ja ho deia jo, Blavers= Ignorants, jo amb ignorants no parle. El neci diu el que sap,, el sabi sap el que diu!! -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #16 25-02-2007 15:47:38
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?Jo estic d´acord amb LobellCatalanescdelmon, la majoria de blavers ho son per ignorància, amb dialeg i raonaments se´ls pot fer entrar en raó. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #17 25-02-2007 22:18:00
Re: Com reaccionarieu si tinguereu davant a un blaver exaltat?si no parlem amb els Blavers= Ignorants no podren fer-los cambiar... Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat |