No esteu identificat. #41 07-02-2007 19:33:27
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Bó ja basta, que ni haja un bon ambient ostia ja!! L´únic que crec es que deuriem de posar-nos d´acord en deixar clar quina es la bandera ofifial dels PPCC. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #42 07-02-2007 20:07:24
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??No vaig anar...pero aques cap de setmana anire a la reunio de veins a vore lo que hi ha Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #43 08-02-2007 20:30:49
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Trobada d´escoles en valencià. Olocau- Camp de Túria 2005 -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #44 09-02-2007 13:30:00
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??aaaaaaaaaaa la trobada... es clar que vaig anar!! per a alguna vegada que al poble hi havia vida, jejeje Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #45 09-02-2007 15:30:19
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Frase interessant de Leibniz (Gottfried Wilhelm von Leibniz (1646-1716) filòsof i científic alemany) pel començament del Segle XVIII: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #46 11-02-2007 01:21:41
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Vaig allí els cap de setmana i quan hi ha vacances. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #47 11-02-2007 01:43:24
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Doncs per a mi, la nostra bandera quatribarrada, la de l'antic regne de valència, la de l'àngel custodi, ja ho representa tot. Que si amb triangle blau, que sense triangle blau, que amb l'estrela roja, blava, carabassa, bla, bla... què voleu que us diga. Quin embolic. Amb una ja en tenim prou. En fi, espere conservar la vostra amistat cibernètica després d'aquesta intervenció. Au, bona nit, que demà me'n vaig de bon matí a conéixer país. L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #48 11-02-2007 01:45:37
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Potser tingues raó. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #49 11-02-2007 20:06:31
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Les banderes independentistes no han de ser motiu de trencament o discussió. Per història tenim una senyera quatribarrada i després diferents colectius han tractat de reflectir la seua lluita o pensament mitjançant el simbols, per exemple, el primers que varen crear una senyera independentista van agafar l'estel blanc com a simbol de llibertat (i també per influència dels cubans) i després l'esquerra va crear una amb un estel roig per que era un símbol de la mateixa. La senyera d'EV encara que porta franja blava, és d'una época anterior al blaverisme i té altres connotacions. Per exemple, la senyera coronada acostuma a fer-nos fàstic per la seua utilització, però no oblidem que te una història i que dins de la seua utilització correcta no ha de ser un símbol de res negatiu. Desconnectat #50 11-02-2007 23:45:20
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??De fet Feralja_PV, en les manifestacions solen conviure vàries senyeres sense cap problema. Fins i tot en la manifestació contra el retallament de l'Estatut de Catalunya que es va fer el 2006 a Barcelona, vaig veure una senyera blava coronada , enmig de la gentada amb banderes quatribarrades-la històrica- i varios tipus d'independentistes. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #51 11-02-2007 23:47:33
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??No vaig preguntar al portador de la coronada, quina era la seua adscripció política, però això demostra que si hi ha coincidències polítiques, les senyeres poden conviure. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #52 11-02-2007 23:59:58
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Llavors, vaig a inventar-me'n una altra que tinga el triangle blanc i l'estrela groga, perquè com sóc cristià practicant i lector de SAÓ, doncs lluitarà per un país valencià cristià i nacionalista. jajajaja Última edició per Lobellcatalanescdelmon (12-02-2007 00:00:26) L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #53 12-02-2007 00:10:10
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Tant de bo els cristians valencians, i sobretot els bisbes i arquebisbes valencians -Opus Dei, Legionarios de Cristo, Kikos- ho tingueren tan clar com tu. Visquen els cristians de base!!! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #54 12-02-2007 16:39:47
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Be jo explicare segons ho he vist jo. Desconnectat #55 12-02-2007 18:22:02
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Ja em perdonareu, però no té cap trellat que després de décades de blaverisme i de tragar-nos el pegot blau a la senyera ens vinga ara una bandera independentista amb blau! Desconnectat #56 12-02-2007 19:42:57
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Aixó de que ´la bandera amb el triangle blau i l´estel roig es solament de catalunya es fals, si algúndia ens independitzem tots, crec que s´agafarà la quatribarrada i punt. Visca els ppcc!!! -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #57 12-02-2007 21:52:54#58 12-02-2007 22:10:06
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Que no deixa de ser una quatribarrada amb afegitons, com totes. Amunt les quatre barres! ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord. Per l'oficialitat del català a la Unió Europea. Desconnectat #59 13-02-2007 14:10:55
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??Els nostres avantpassats varen lluitar amb i a favor de les cuatre barres. Eixa es la verdadera bandera de els PPCC.Amunt les quatre barres! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #60 13-02-2007 18:21:46
Re: Hi ha 2 banderes independentistes??
També es d'esquerra valenciana la de l'estrella blanca, o siga que les dos son independentistes junt als PPCC o no, però al cap i a la fi catalanistes perque els seus creadors son catalanistes. Es el que porte explicant-li a Sogorb89 un bon temps, i pareix que no ho pilla.
L'estelada blava es de 1928 i es va agafar com mena de copia de la bandera cubana, en senyal de l'agermanament entre Cuba i els PPCC. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |