"Wer anderen eine Grübe gräbt, fällt selbst hinein"
(qui li cava la tomba als altres, cau ell mateix dins de la tomba)
No esteu identificat. #1 19-09-2006 23:45:22
pintades PARLEM VALENCIÁPropose Iniciar Una Campanya De Pintades I Rotulades De "parlem valencià ! " Per Tots Els Indrets Del Pais, Com Aquella Que Va Apareixer Per Tot El Territori Als 60 I 70. Última edició per joan (04-03-2007 10:07:05) Desconnectat #2 20-09-2006 03:07:31
Re: pintades PARLEM VALENCIÁjo crec que la gent ja sap que apart del castellà parlem valencià, lo que no li queda clar a un sector ample de la gent es que el valencià forma part del català, aixina que jo diria "parlem català" defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #3 20-09-2006 14:45:36
Re: pintades PARLEM VALENCIÁI si poses "parlem catala" les pintades duren quatre dies i ademes fomentaries mes odi al catala. Aço esta demostrat. Una pintada en Valencia al estil "Visca catalunya" crea un anticatalanisme fort i lis dona la rao als blavers que parlen del "imperialisme catala". Doncs si es posa "parlem catala" estariu altra vegada donant la rao als blavers quan diuen aixo de "els catalans mos volen impondre la llengua de barcelona etc..." Desconnectat #4 20-09-2006 15:29:10
Re: pintades PARLEM VALENCIÁM'apareix correcte fer pintades dient Parlem Valencià, està clar que és català sobretot en la gent que el parla, cap problema. Estem fent País. País Valencià lliure!!! Desconnectat #5 21-09-2006 00:34:31
Re: pintades PARLEM VALENCIÁcoincidisc plenament amb joan. les pintades haurien de dir "parlem valencià". Ni tan sols els blavers es creuen q no es la mateixa llengua q el català. si hi ha moltes més diferències entre l'andalus i el castella!! Desconnectat #6 22-09-2006 21:34:54
Re: pintades PARLEM VALENCIÁVal, això em crea una paradoxa si jo he nascut a catalunya i ara visc a Alacant com denomine el que parlo? Per la ubicació geografica o per aprenentatje. (aixo seria una bona pregunta per algun del PP) Última edició per Darmagon (22-09-2006 21:36:22) Desconnectat #7 22-09-2006 22:52:02
Re: pintades PARLEM VALENCIÁHi ha una canço de la gossa sorda on intercalen els "parlem català" amb "parlem valencià" es la mateixa cosa, així que pots anomenar-lo com més t'agrade... Desconnectat #8 24-09-2006 22:04:35
Re: pintades PARLEM VALENCIÁjo soc defensor de que tots nosaltres parlem català, com els andalausos, xilens, madrilenys, sorians, peruans o argentins parlem espanyol. Última edició per joan (24-09-2006 22:06:02) Desconnectat #9 24-09-2006 22:16:15
Re: pintades PARLEM VALENCIÁ
Doncs clar que sí, Joanet. Desconnectat #10 29-09-2006 22:04:32
Re: pintades PARLEM VALENCIÁLes pintades s'hauran de fer per substituir la nula tasca que fa la Generalitat Valenciana en quant a promoció de l'ús del valencià. Aquesta nulitat ja es va fer palesa quan estava Joan Lerma com a President. De fet canal nueve des del començament va estar plantejat com una cadena "disglòssica" que s'avergonyia de doblar pel·lícules al valencià i encara més d'emetre pel·lícules doblades en català del principat. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #11 30-09-2006 00:52:47
Re: pintades PARLEM VALENCIÁTots parlem valencià. Valencià del Sud, valencià del nord, valencià de les illes. "Qui controla el present, controla el passat. Qui controla el passat, controla el futur." Desconnectat #12 30-09-2006 01:18:20
Re: pintades PARLEM VALENCIÁPARLEM VALENCIÀ!!! pero mai en color blau a vore si la gent va a confondres i va a pensar que som blavers de merda, jo al meu barri comence dema a posar-ho. Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #13 30-01-2007 21:24:31
Re: pintades PARLEM VALENCIÁNo em sembla be embrutar murs i façanes per tot arreu. Desconnectat #14 30-01-2007 23:21:45
Re: pintades PARLEM VALENCIÁUn compromís que podríeu assumir és: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #15 31-01-2007 14:00:23
Re: pintades PARLEM VALENCIÁUna frase que m'agrada per a pintar és: "Valencians, catalans i balears, la llengua ens fa germans". Ho deixa prou clar però és una mica llarga per a pintar. Ateneu Popular "La Forca" Carcaixent Espai antiblaver i antifeixista http://ateneulaforca.blogspot.com/ Desconnectat #16 31-01-2007 17:41:14
Re: pintades PARLEM VALENCIÁHo simplement: PARLEM OCCITÀ!!!!!!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #17 31-01-2007 21:43:25
Re: pintades PARLEM VALENCIÁmmm l'occità abans es creia que era la mateixa llengua que la nostra, això ha quedat desmentit al llarg del temps i dels estudis. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #18 01-02-2007 15:55:39
Re: pintades PARLEM VALENCIÁAlgú ha fet ja alguna pintada? M'agradaria saber si algú és d'alacant capital per unir-nos i fer alguna xicoteta expedicioneta per centre de la ciutat i deixar alguna emprenta visible de les nostres idees. Som i Serem. QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA País Valencià lliure i Independent //*\\ (No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant Desconnectat #19 01-02-2007 16:23:09
Re: pintades PARLEM VALENCIÁDe totes formes, no estaria malament donar-li un poquet d'empenta a la llengua occitana, que avui en dia està recuperant-se molt a poc a poc de segles de garrotades per part dels francesos. Crec que vaig a fer pintades en occità xDD. En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #20 01-02-2007 16:41:44
Re: pintades PARLEM VALENCIÁA la meua ciutat sempre se'n veuen... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |