• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Organització Campanya informació Pre-Eleccions

#1 14-01-2007 15:23:43

Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Abans que res, aquest fil que siga només per tractar aquest tema, sense obrir nous fils. I si algu els obre, que no se seguixquen, per favor.

Bé, pot participar per supost tot aquell que vullga, però que ho faja de forma seriosa, evitem parides.

Per començar, podríem vorer qui participarà, i quin format tindrà la cosa.

Pogueu contar amb mi, per supost. Puc repartir per Pobla Llarga, Carcaixent, Manuel-L'Enova, i Xàtiva. Els tres primers són a la Ribera Alta, i 
l'últim és a la Costera.
Jo havia pensat en un llibret, amb informació objectiva, explicant que està pasant actualment al País Valencià, explicar un poquet el tema de    la llengua, el problema del nom de "Comunitat Valenciana", els signes que ens pertoquen, i perque dir si al Nacionalisme, amb, finalment, una llista dels partits que estàn a favor del nacionalisme. Aquesta és la meua idea, a partir d'aci, via lliure.

Gràcies per l'interés.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#2 14-01-2007 19:19:05

olocaui
Membre

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Em pareix molt be, perque quan parle amb d'algu de politica de el País Valencià sempre diu que no sap res i aixo en analfabetisme politic, jo t'ajudaria a repartir per olocau del carraixet, pla de marco, marines i valència

DEFENDRE LA TERRA NO ES CAP DELICTE!!!!!!


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#3 14-01-2007 20:21:57

puka
Administrador

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

compteu amb el meu suport... encara que haurien de ser els partits polítics d'esquerra tots junts qui el·laboraren aquest material.

contacta amb el bloc, esquerra rep.del idaPV i esquerra unida...  i després ens escrius les contestacions

Desconnectat

 

#4 16-01-2007 20:49:24

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

D'acord, començaré entre hui i demà a contactar. Perdoneu la meua tardança , però esque aquestos dies no era present.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#5 21-01-2007 14:41:06

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Bé, el temps se'ns tira damunt. Seguixc esperant que els partits em contesten, però com no va l'assumpte.

Bé doncs, ens possem mans a l'obra??
Demanaría a algu que me fera la portada, per favor, i a webmestre, un guió , ja que eres el qui més domina el tema. Després d'això , comencaré jo a redactar les pàgines, i ho pasaré a .pdf  . Vinga, que ho conseguirem!


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#6 24-01-2007 22:56:34

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

El govern Camps aprova gastar 244.000 euros per publicar una revista de propaganda institucional 2 mesos abans de les eleccions
Dimecres, 24 de gener de 2007 a les 16:00
Informa: Guillem
   
Política
gvalenciana_14.gifTot i que el govern valencià va eliminar recentment la publicació en paper del Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) argumentant que això suposaria un estalvi important a les arques de la Generalitat, ara el Consell ha decidit emprar el paper com a suport per a 'informar' als valencians dels serveis de l'administració i de la gestió que ha fet el govern actual.

Segons publica avui Levante-EMV, el departament de Presidència de la Generalitat valenciana ha aprovat un concurs per dur a terme aquesta nova revista de la Generalitat, que consistirà bàsicament en propaganda institucional. La revista, de la que se'n faran 75.000 exemplars al mes, serà a tot color, en paper brillant i tindrà almenys 16 pàgines per número. La despesa global del projecte serà, segons el DOGV, de 244.000 euros. Segons les fonts, la revista inclourà reportatges a tot color sobre la gestió governamental del Consell.

De fet i sumat a això, es preveu també la publicació d'un petit butlletí anomenat "Més a prop", per informar sobre els projectes que duu a terme la Direcció General de Participació Ciutadana de l'executiu valencià. Presidència destinarà a aquest bulletí uns altres 31.851 euros.

Tots dos projectes, revista i butlletí, es preveu que estiguin llestos i comencin a distribuir-se d'ací dos mesos, o sigui aproximadament al març d'enguany, just 2 mesos abans de les properes eleccions municipals i a Corts Valencianes. Sorprèn especialment la data escollida, ja que els pressupostos de totes dues publicacions preveuen que ambdues durin fins desembre de 2007, i comencin al març d'enguany. Un període gens habitual -10 mesos enlloc d'1 any- i amb unes dates d'inici i final tampoc massa habituals -de març a desembre, enlloc de gener a desembre, tot l'any-.

Els intentem fer ombra amb lo nostre?


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#7 25-01-2007 16:03:45

olocaui
Membre

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Els intentem fer ombra amb lo nostre? k vols dir??


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#8 26-01-2007 00:27:02

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Enlloc de publicar la portada en missatges oberts del fòrum, millor enviar-nos-ho per correu perquè els blavers no ens ho copien. És bona idea?

Última edició per República+independència (26-01-2007 00:27:32)


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#9 26-01-2007 13:01:16

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Que vols dir en copiar-nos?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#10 26-01-2007 14:35:54

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Per a que no ens contraresten. Si, em sembla bona idea. Per cert, aquest cap de setmana, contactaré amb la seu de EUPV de la pobla llarga   per a vorer si ens ho finàncien ells. Tinc que admetrer que encara no he començat, però esque tinc molt mala sombra per a resumir i organitzar informació, per això havia demanat si algu em podia fer un guió. ^^u


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#11 26-01-2007 14:56:55

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

En el bloc no has contactat? i amb ERPV?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 26-01-2007 21:02:36

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

No hi ha ni bloc ni ERPV al meu poble... xD


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#13 26-01-2007 22:23:02

Webmestre1
Equip

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Bo amic, estic superocupat però intentaré fer-te un guionet aquest cap de setmana. Jo te recomane no enrotllar-se massa, perquè al nostre país, si la gent ha de llegir molt directament no llegeix. He, he, he...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#14 27-01-2007 14:18:09

Re: Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Jajajaja, tens raó! Vinga moltes gràcies!


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Organització Campanya informació Pre-Eleccions

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.