No esteu identificat. #1 26-08-2006 19:14:33
Denunciem les pintades blaveresSegons el Codi Penal espanyol, una pintada és punible. Desconnectat #2 28-08-2006 09:09:31
Re: Denunciem les pintades blaveres¡Hola! m'he registrat al vore aquest tema per a dir-vos que en La Patacona (Alboraia) en l'escola què esta al costa mateix de la platja hi ha una gran pintada que fica : FORA CATALÀ DELS COLEGES ...VOLEM IDIOMA VALENCIÀ i la signatura de R.V i VINATEA amb una senyera coronada al costat. Desconnectat #3 28-08-2006 13:23:55
Re: Denunciem les pintades blaveresL'altre dia vaig vore una amb el clàssic "som valencians, mai catalans". Com no, està signada per les JJGAV, que no té un altre repertori, i com tenen tant de cervell i tanta sensibilitat, no sel's va ocórrer altra cosa que fer la pintada en els murs d'un cementeri, el del Cabanyal, a la ciutat de València. Concretament es troba en la part de darrere, la que dóna a l'Avinguda dels Tarongers. També és visible per a molta gent, ja que es veu fàcilment des del tramvia que passa per l'avinguda. Última edició per Maulet2 (28-08-2006 15:57:48) Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder Desconnectat #4 29-08-2006 21:51:56
Re: Denunciem les pintades blaveresGràcies amics. Ja han estat denunciades. Desconnectat #5 04-09-2006 19:13:18
Re: Denunciem les pintades blaverespos han fet una pinta al meu poble (deltebre), l'han fet en plan "burla" de la que hi ha a escassos 50 metres Desconnectat #6 11-09-2006 22:46:23
Re: Denunciem les pintades blaveresPer cert, que m'han comentat que la pintada en les parets del cementiri del Cabanyal ja ha estat rectificada. Desconnectat #7 12-09-2006 23:38:12
Re: Denunciem les pintades blaveresAlgú té notícies sobre les activitats de la discoteca Masia que crec que està en terme de Picassent ? Em crida l'atenció la profusió de simbologia feixista associada al nom d'aquesta discoteca. Desconnectat #8 14-09-2006 15:37:24
Re: Denunciem les pintades blaveresA Meliana i Cases de Bàrcena ja fa temps que van apareixer diverses pintades blaveres. En concret, anant de Meliana cap a València per l’antiga carretera de Barcelona, abans d’arribar a la rotonda de les cases de bàrcena, a unes cases que hi ha a l’esquerra de la carretera posa “Mosatros som valencias. Bloc i ERC = merda”. Encara que està un poc rectificada i damunt de “valencians” han posat “catalans”, però està en roig i no es veu quasi. Per la mateixa carretera, mes avant hi ha una que posa “El futur es la “coaliçio” valenciana”. Coaliçio està escrit així, no m’ho he inventat jo. També hi ha una altra insultant al Bloc i ERC per la mateixa zona i a l’estació de Meliana també hi ha una que posa alguna cosa dels catalanistes. Pareix ser que a Meliana des que van obrir una seu de coalició valenciana, els blavers van molt xulos per ahí. Jo ja he vist pel poble a dos inútils amb la samarreta de les joventuts del GAV. I un es fàcil de reconeixer per que la seua família te un bar-restaurant a Meliana. Desconnectat #9 14-09-2006 19:11:42
Re: Denunciem les pintades blaveresDoncs si son de la PJV es molt dificil que siguen de gent de coalicio perque com ja sabem tots, Coalicio i nacionalisme (si no es espanyol) com a que no. Desconnectat #10 14-09-2006 21:45:28
Re: Denunciem les pintades blaveresA veure Joan_1707, els de la PJV són blavers autèntics, i dubte molt del seu nacionalisme. D'altra banda, amb un president tan impresentable com Alejandro Esteve, un dels assaltants del Casal Jaume I de Russafa en 2003, no poden pretendre gran cosa. Desconnectat #11 14-09-2006 21:49:16
Re: Denunciem les pintades blaveresPer a Trabassa: Desconnectat #12 14-09-2006 21:57:11
Re: Denunciem les pintades blaveresEl president de la PJV ja no es Alejandro Esteve. Desconnectat #13 14-09-2006 22:00:51
Re: Denunciem les pintades blaveresBe i sobre les joventuts no oblidem que tambe tenen a les "joventuts ratpenatistes" o algo aixi i els "jovens nacionalistes" xDDDDD d'Unio Valenciana. Última edició per Joan_1707 (14-09-2006 22:01:46) Desconnectat #14 16-09-2006 11:31:04
Re: Denunciem les pintades blaveresl'altre dia vaig anar a l'universitat de psicologia arreplegar un amic i dins estaven pintades anarques i ocupes tapades per pintades gegants del GAV avui anire tambe a vore si le han llevat blavers a tomar pel cul!! Desconnectat #15 16-09-2006 13:16:09
Re: Denunciem les pintades blaveresAl meu barri està ple de pintades blaveres, xo no per gent del barri, sino x gent de Montolivet i de Russafa, que ens tenen a prop i venen a pintar-nos els carrers. Em sembla molt be que als seus barris blavers posen el que vullguen, xo a un barri lluitador i catalanista com el meu no te x que ser tacat x la pintura blava d'aquells ineptes. Amés ells parlen d'imperialisme català, i ells estan tots els dies recordant-nos que es faran amb el nostre barri, que els blavers conqueriran València, etc. Qui es l'imperialista?? Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #16 16-09-2006 14:45:16
Re: Denunciem les pintades blaveresEstà molt bé aquest fil. Desconnectat #17 07-10-2006 13:26:06
Re: Denunciem les pintades blaveresHola amics. Desconnectat #18 28-12-2006 23:51:15
Re: Denunciem les pintades blaveresAquest fil ha de tenir vida pròpia dissortadament, aleshores us encomane l’ajuda de tots per a que si trobeu algun muralet dels energumens digueu-ho ací, si és possible en foto però el més important el lloc exacte on s’hi troba, per poder procedir a les tasques d'eliminació. "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat #19 29-12-2006 00:42:15
Re: Denunciem les pintades blaveresBUUUUUUuuuuuuuuuuuf doncs jo n'he vist a valència de muralets... buah! "VLCA LLUITA valenciafreedom.com, PUTA KAKALUÑA"(lluita contra que? contra catalunya no? jajajaja que ens està envaint i espanya, no ens envaeix, ens ajuda) i senyeres coronades als costats, "CATALANS GO HOME JJGAV" aquesta ja li han fet una estelada al damunt ... i moltes més Última edició per Gandia1707-2007 (29-12-2006 00:43:51) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #20 29-12-2006 10:28:09
Re: Denunciem les pintades blaveresDoncs això mateix eixos dos o tres muralets dels energumens antivalencians han de ser eliminats pels valencians, aleshores, amic Gandia ens agradaria saber ja que tu els has detectat ens proporcionares el llocs amb exactitud per procedir a la seua eliminació. "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat |