No esteu identificat. #1 13-12-2006 16:14:32
Multiples denuncies per discriminacio linguistica al PVEl google fa miracles. Mireu açò: Última edició per Gandia1707-2007 (13-12-2006 16:16:59) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 13-12-2006 20:48:09
Re: Multiples denuncies per discriminacio linguistica al PVEncara que parega mentida, aço passa a diari a molts llocs, si bé no amb tanta intensitat com es descriu a eixe artícle, si com a xicotetes disputes inclús entre els catalanoparlants (crec que és més correcte utilitzar aquest terme al referir-nos a la llengua). La excusa "aço és espanya" se sent molt a menut a l'hora de llevar-li importància a la nostra llengua. En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #3 13-12-2006 21:37:44
Re: Multiples denuncies per discriminacio linguistica al PVUn motiu més, de la infinitat que hi ha'n, per la independència. Jo crec que Catalanofobia hi ha més al PV que a Espanya i no em referisc als blavers i la gent que odia el Principat, si no la gent (castellanoparlants) que odia el valencià, que per algo es diu així, (relatiu o pertanyent al PV) si no el volen que se'n vajen a castella. La gent quan sent Catalanofobia es pensa que és envers els catalans, pero no es així, també la patim els valencians i els balears. Última edició per Gandia1707-2007 (13-12-2006 21:53:07) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #4 29-12-2006 21:02:25
Re: Multiples denuncies per discriminacio linguistica al PVAixò de les denuncies es prou fàcil, jo mateix vaig participar en una campanya per a denunciar a les webs dels ajuntaments que no tenen edició en valencià davant del Síndic de Greuges. Recorde que abans de fer res, tots erem pessimistes perque pensavem que una institució depenent de la Generalitat i per tant del PP no es mouria. Però finalment sembla que han actuat, encara que molts pobles diuen que "estamos preparando la versión en valenciano" i despres no fan res. Desconnectat #5 30-12-2006 15:20:35
Re: Multiples denuncies per discriminacio linguistica al PVPer a informació de tots, existeix un equip multidisciplinar format per professionals de la llengua (filòlegs, advocats, professors, tècnics lingüístics) que treballa, dins Acció Cultural del País Valencià, al servei de tots nosaltres interessats en la normalització plena del català al País Valencià, en la defensa del nom i la unitat de la llengua i en el respecte i aprofundiment en els drets lingüístics individuals i col•lectius. "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat #6 02-01-2007 17:13:50
Re: Multiples denuncies per discriminacio linguistica al PVCap discriminació sense resposta Desconnectat |