"I torne a repetir: sóc alcoiá. \ Tinc senyera on blau no hi ha. \ Dic ben alt que parle català \ i ho faig a la manera de València."
No esteu identificat. #1 09-12-2006 14:01:10
No al "Compromís per la Cadira"Sembla que ens volen fer passar a tots per l'adreçador i fins i tot des d'ERPV callen discretament... i es que si ACPV dóna el vist-i-plau sembla que ningú pot dir la contraria. Desconnectat #2 09-12-2006 14:16:59
Re: No al "Compromís per la Cadira"Amic BEAN, jo també pense que el Bloc ha acceptat unir-se al pacte perquè necessita estar dins de les corts. A mi no m'agrada gens que el Bloc haja pactat amb EU, partit que no m'agrada gens ni mica, però dir que votar el Bloc és tirar el vot al fem....En fi, crec que, com tu dius, aquest pacte acabarà com el ball de Torrent..temps al temps. L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #3 09-12-2006 20:03:47
Re: No al "Compromís per la Cadira"Sempre que hi ha pactes, hi ha apropament de postures i cessions. Això de les cadiretes...és tan difícil. Crec que ni tenir partits catalanistes al Parlament Valencià solucionarà tots els problemes d'identitat, ni es pot estar lluitant indefinidament al carrer sense tindre alguna realitat parlamentària palpable que ens anime a seguir. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #4 10-12-2006 11:28:28
Re: No al "Compromís per la Cadira"Primer torne a repetir que qualsevol decisió és legítima, per això també ho és no votar al Compromís i no s'ha de criminilitzar a qui no ho faça amb els arguments que ja he explicat abans. Desconnectat #5 10-12-2006 17:56:59
Re: No al "Compromís per la Cadira"vols dir que el camí es com el que fa ERC? Desconnectat #6 13-12-2006 00:10:25
Re: No al "Compromís per la Cadira"Quines són les darreres notícies respecte els pactes. Esquerra pacta amb algú? ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |