"Imago animi vultus, indices oculi"
(la cara és el mirall de l'ànima. L'indicador [de l'ànima] són els ulls)
No esteu identificat. #1 14-11-2006 21:26:25
En Valencianisme.com...En primer lloc no se si aço ho deuria de posar aci o en altre lloc i en segon dir que no se si aço els admins de la web ja ho heu vist o que... Desconnectat #2 14-11-2006 21:57:43
Re: En Valencianisme.com...Jo l'única cosa que veig ací és que aquesta gent desacredita Pere Maria Orts sense més. Desconnectat #3 14-11-2006 22:56:25
Re: En Valencianisme.com...Aleshores son falses acusacions no? Desconnectat #4 14-11-2006 23:09:52
Re: En Valencianisme.com...Bo, com dic, és l'opinió d'uns foristes qualssevol. Qualsevol que accedisca a eixe enllaç que dius ho podrà comprovar. Desconnectat #5 20-11-2006 12:26:19
Re: En Valencianisme.com...Jo en eixa web no m'aclarisc, al principi entrava a vore el que deia, però quan va començar a marejar-me vaig deixar-ho correr perque en aquell forum entra de tot des de balvers fins "catalanistes" :S. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #6 20-11-2006 12:58:23
Re: En Valencianisme.com...Doncs mes o menys com en el Bloc; Defensa unitat de la llengua (pero tambe hi han que no estan a favor...), Defensa tant de la Tricolor com de la quatribarrada i no parlar gens d'una cosa que els faria perdre vots com es el tema dels PPCC. Desconnectat #7 20-11-2006 13:32:02
Re: En Valencianisme.com...Doncs crec que si que un poc tercera-via ho veig, a més una miqueta de dretes si que ho és no?... El cas es que jo no m'imagine un Pais Valencià independent sense formar part dels ppcc ( i damunt tenint una capital com la tenim) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #8 20-11-2006 13:47:11
Re: En Valencianisme.com...Segons tinc entés, valencianisme.com és un portal per a "provar" l´acceptació que tindria una postura de "tercera via" com diu Gandia1707 en el tema del secessionisme llingüistic i tot això. A mi no m´agrada (ho veig un poquet com una claudicació en la veritat històrica "per a no ofendre" o per a fer més comercial el nacionalisme), tot i que clar, tampoc els vaig a comparar amb els blaveros ultres. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #9 20-11-2006 14:29:56
Re: En Valencianisme.com...no t'enganyes, no es per a fercap proba,essimplementvalencianisme de construcció, o siga, la unió de tot tipus de valencianisme. Última edició per xoco_pv (20-11-2006 14:35:57) defensar la terra no es cap delicte Desconnectat |