No esteu identificat. #1 03-09-2006 14:53:47
Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióLa revista Valencia Semanal va ser una gran revista durant la transició, malgrat la seua curta durada. Desconnectat #2 03-09-2006 15:34:55
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióen veritat, estes imatges em fan sentir-me mal i trist Última edició per Ximo (03-09-2006 15:35:41) Desconnectat #3 07-09-2006 22:16:28
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióSense comentaris. Lo que més en repateja es que fins al data jo també havia caigut en el joc. Última edició per delsPPCC (07-09-2006 23:40:04) Desconnectat #4 03-10-2006 05:52:30
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióSol passar en tots els colonialismes, que per colonitzar un país, abans has de crear un petit grup de gent poderosa i convençuda que cree menys rebuig a la població que l'ocupació directa de l'enemic. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #5 04-10-2006 18:05:39
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióSoc nou aci, però ja duc una mica de temps llegint-vos. Només dir que jo veig documents com este i em bull la sang. Tota la manipulació a que sotmeten a la gent (jo vaig estar en UV) Tot el que ens han fet els espanyolistes, i continuen fent-nos, i la gent continua sense adonar-se'n. Tot açò produix molta impotència i molta rabia. Espere que a partir de l'any que ve, tota esta gentola tinga que recluir-se en les seues cavernes i no eixir mai més. Desconnectat #6 04-10-2006 21:46:23
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióBenvingut ací Pere el Gran. Desconnectat #7 04-10-2006 21:58:04
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióJAJA! Desconnectat #8 05-11-2006 15:23:05
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióEm fa pena q gent pense aixina mes q res perke el blaverisme es basa en mentides i bobades("Mos volen furtar el miqalet i amportarselo a varselona" o " volen allargar la rambla de varselona asta el vell cause del riu turia" xDDDDDDDDDDDDD) i mes em rebenta q siguen valencians. Per cert... e vist coses per ahi q confonen a u un monto, he vist q en la guerra civil els valencians portaven la bandera blava, es vertadera?, i ke eskerra valenciana te la blava amb un estel roig? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #9 05-11-2006 18:02:38
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióBenvingut, doncs. Desconnectat #10 05-11-2006 22:41:43
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióJo no he dit q estigau en contra... Jo he preguntat perke en les fotos qe e vist jo de la guerra civil apareixia i es q e llegit tambe q ala posguerra franco la tenia com una bandera secesionista i no la volia en els carrers pero clar els blaverOs/fatxes/spanyolistes/... han manipulat el seu significat i al final a calat en la gent. Última edició per Gandia1707-2007 (05-11-2006 23:12:33) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #11 10-11-2006 19:28:40
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióPer cert... e vist coses per ahi q confonen a u un monto, he vist q en la guerra civil els valencians portaven la bandera blava, es vertadera?, i ke eskerra valenciana te la blava amb un estel roig? defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #12 12-11-2006 18:31:16
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióA qui li dius blaveret, juanjots? No entenc bé a qui va adreçat el teu missatge. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #13 12-11-2006 18:51:03
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióHe editat jo i he esborrat la propaganda blavera que feia el blaveret. Esborraré eixe missatge i així estarà tot més clar. Desconnectat #14 13-11-2006 19:29:05
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióMireu-los, repetint com un lloro aquestes ximpleries que de tan estúpides i repetitives acaben per sonar-nos normal. És impressionant que no se'ls acudisca res millor, i que des de la transició continuen dient les mateixes barbaritats i xicalles que no paren de repetir, què passa que amb un de vosaltres que fera xocar les neurones per inventar-se l'eslògan autodiscriminatori ja en teniu prou? com sempre, meninfots. Calfeu-vos el cap un poquet més, que la pròxima ximpleria que direu serà "mai MOS fareu valencians". No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir. Desconnectat #15 13-11-2006 20:20:43
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transició
Huhu, se remonta en temps de Franco per parlar d'una llengua prohibida, només en sentir això ja n'e tinc prou. Au a fer la mà! Estem fent País. País Valencià lliure!!! Desconnectat #16 13-11-2006 20:28:02
Re: Sensacionals nous documents sobre el blaverisme en la transicióClar... estudiant castella tot el dia, com vols q aprengueren valencia? eke eixe cabet el tens q fer treballar si no s'atrofia, en temps de llibertat (en la republica) hi havia moltes persones q ho deien, si eske estas fet un cap de suro. Última edició per Gandia1707-2007 (13-11-2006 20:29:44) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |