#1 29-04-2024 10:25:35

Shakespeare és Cervantes d'Alacant

Shakespeare és Cervantes i tots dos foren l'Alacantí Miquel Sirvent.

Passats catorze anys dels meus inicis cercant dades que ho corroborin, de mica en mica, he anat fet camí.

És un tema complicat perquè tant en William Shakespeare de Stratford com el Miguel de Cervantes d'Alcalà són els referents a les seves dues llengües.

Però, com gran part de la nostra història ha estat, aquesta és, pot-ser, una de les adulteracions més fortes.

Ja n'hi havia estudis sobre l'origen nostrat de Cervantes.

Però des del 2016 que vaig treure el meu llibre, Shakespeare és Cervantes: Joan Miquel Sirvent l'escriptor emmascarat, el 2016, ha plogut moltíssim.

Aniré pujant arxius, amb les raons que em porten a afirmar que: va ser una única persona l'autor, dels nostres i de llengua nostrada, l'alacantí Miquel Sirvent.

Desconnectat

 

#2 29-04-2024 10:27:10

Re: Shakespeare és Cervantes d'Alacant

Sóc en Miquel Izquierdo i vull ser-hi en aquest fòrum.

Desconnectat

 

#3 29-04-2024 11:08:07

Re: Shakespeare és Cervantes d'Alacant

Enllaç al meu Twitter on us surt l'enllaç per descarregar la darrera entrevista.

La vaig editar en format PDF indexat per La Diada.

https://twitter.com/MiquelIzquierd1/sta … g&s=19

Desconnectat

 

#4 29-04-2024 11:40:07

Re: Shakespeare és Cervantes d'Alacant

Darrera ponència feta, haureu de disculpar-me em van convidar a fer-la cinc dies abans.

Tot just vaig arribar a muntar el PowerPoint, vaig haver d'improvisar molt i tampoc em trobava gaire fi, però crec que és un bon document visual perquè veieu com porto les meves recerques.

https://www.youtube.com/live/ePiHAxneDSg?feature=shared

L'edició en format PDF de l'entrevista del meu post anterior, que va fer-me l'Aleix Galvany, i que vaig dissenyar per la Diada, la vaig poder fer amb molta més cura, com un recull escrit indexat de tots els temes.

Última edició per Miquel Izquierdo i Peran (29-04-2024 11:42:18)

Desconnectat

 

#5 29-04-2024 23:32:09

Webmestre
Administrador

Re: Shakespeare és Cervantes d'Alacant

Benvingut sigues Miquel.

Dins de la nostra modesta web pots exposar els teus treballats estudis.

Un tema únic i increïble, el de Shakespeare i Cervantes, i que encara té molt per investigar!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.