"Tinc una vella màxima segons la qual, una vegada has exclòs allò impossible, el que queda, per improbable que paregue, ha de ser la veritat."
No esteu identificat. #21 31-10-2006 21:36:02
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)A veure Wifredo.
Amb aquesta afirmació, estàs dient que el nacionalisme és nazisme, i estàs insultant al poble català per extensió. Desconnectat #22 01-11-2006 04:41:46
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Curial sent molt que no pugueres concluir els teus estudis de la EGB y lo poc que vas estudiar no fore en un colage de pago eu sent molt eres lo que coloquialment se diu un ignorant y manipulador de la informació tota la teua educasió la tindrás de llegir llibres de la pasionaria eres limitat no tinc interés en parlar mes en tu.Wilfredo está molt per damunt de tu es una llastima que la censura que ronde per axí mos prive de la seua companya. Desconnectat #23 01-11-2006 12:01:36
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Censura? anem a parlar d´unitat de la llengua als fòrums de ValenciaFreedom? JAJAJAJAJAJAJAJA quina pena que doneu. Tal i com escrius tu tampoc vas acabar els estudis primaris, de fet supose que ni els vas començar. Desconnectat #24 01-11-2006 14:09:41
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Darmagon, xe, pot haver un valencianista tan burro de ficar-se al Valenciafreedom? Jo fa molts mesos que no m'hi fique. Desconnectat #25 01-11-2006 19:16:48
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Quixot per si no ho sabies és una paraula d'origen català, derivada de "cuixot". Desconnectat #26 02-11-2006 00:29:05
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Jo he aportat dades i arguments. Encara em queda vore a un blaver d´aquestos que em diga algo que no siga una mentira (com dir que ser comunista i nacionalista es ser un nazi) o un insult. És a dir, només saben utilitzar fal.lacies ad hominem, perquè no saben argumentar la seua postura i recoltzar-la de forma que pugan convencer a algú. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #27 04-11-2006 01:28:05
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Este Don Quixot es veu que ens volia fer ràbia amb el seu "nick"...je je ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #28 12-11-2006 15:54:01
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)ignorants, aÇo va dirigit al administrador, com oses tirarme del foro te denunciare, per que he vist textos de catalans amenazant en tanques, osea, que per destrozar totes les teues tehories diplomaticament no me pots tirar al carrer, com he vist que alguns estan eliminats i atres diguent barbaritas encara estan aci, tambe he recollit informacio per a demostroar qui son els que agredixen a qui, pintar en la teua porta el que vuigues no es delit, es dret d´expresió, fre-ho en una porta ajena es bandalisme tipo la calego roca. Desconnectat #29 12-11-2006 18:22:08
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Ignorant ets tu, blaveret. Aquesta és la nostra web i la governem com nosaltres voltem, no necessitem que vinga un blaveret pallasset (segurament adolescent) a dir-nos com fer-ho. Desconnectat #30 12-11-2006 18:41:14
Re: La seu del partit terrorista Coalició Valenciana (Carcaixent)Li he fet una pregunta al juanjots a un altre fil, i la veritat és que no ho haguera fet en cas de veure este missatge últim que fa. La veritat, sembla una paròdia de personatge. A veure si el contracten a TV3 per eixir en el programa Polònia com a representant del "valensiano de verdat". Els currículums poden ser en valencià o en castellà, però si ho fas mesclant els dos idiomes segur que et lloguen. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |