• Inici
  •  » Debat general
  •  » Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

#1 19-01-2011 21:50:25

TirantLoNegre
Membre

Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

Hola macos!

Vull denunciar la poca participació en les consultes independentistes que s´estan fent a Catalunya. Resulta que tenim una nova consulta sobre la independència, en una ciutat molt important del Vallès Occidental (Terrassa) i ningú no ho sap. Terrassa té uns 200 mil habitants aprox. 

Doncs la consulta és aquest Diumenge 23 de Gener i que a hores d´ara es pot anar a votar de manera anticipada. De moment han votat ja unes 10 mil persones (6% del cens).

http://www.terrassadecideix.cat/

http://www.terrassadecideix.cat/wp-cont … i23g-2.jpg

Jo me n´he assabentat pel racó català i la meva dona no sabia absolutament res. Esclar que els que anem a votar som 4 gats, si ni tan sols els independentistes sabem quan és realitzen aquestes consultes per que ningú diu res i els mitjans de comunicació estan calladets com les putes. Normalment poso la radio quan vaig a treballar cada matí. Ni tan sols a la radio no he escoltat absolutament res. Que passa aquí? Això és un segrest informatiu.

La majoria dels ciutadans que només ens dediquem a treballar i que no estem lligats a cap plataforma ciutadana, estem cecs i sords, i ningú no ens ajuda. Per això serem 4 gats els anirem a votar en aquesta consulta i en les seguents. 

No hi ha res a fer.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#2 19-01-2011 23:34:04

Toni_M
Membre

Re: Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

Al meu municipi es va parlar de fer-ho però no vaig tornar a saber-ne =/ Jo vull votar!!!

Desconnectat

 

#3 20-01-2011 11:38:47

TirantLoNegre
Membre

Re: Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

Es a Terrassa. A que tu no sabies res? Aquí ningú no en sap absolutament res. És vergonyós.

A Badia no se n´ha fet cap? Allà la gent està molt cremada pel tema Atur. Segurament molts votarien que SI encara que no siguin catalans. Només per tocar els collons al govern ZP.

Última edició per TirantLoNegre (20-01-2011 11:40:51)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#4 20-01-2011 12:06:21

Toni_M
Membre

Re: Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

No, noi, i mira que sóc una persona que llegeix tot el que pot i que investiga... Absolutament vergonyós.

A Badia es va parlar de fer-ho però res... i no sé jo com s'ho prendria la gent, aquí quasi tots som immigrants i que s'hagin adaptat com jo, en som pocs...

Però sí que he sentit jo gent per aquesta zona d'allò que dius, d'estar a favor de la independència només per millorar condicions laborals, personals, etc.

Desconnectat

 

#5 20-01-2011 13:37:10

TirantLoNegre
Membre

Re: Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

És clar que si. El tarannà de la gent és molt més obert que no pas a Espanya. Tan se val si venen del sud o del nord, N´estic segur que davant un referendum més d´un tindria una sorpresa.

Aquí no hi ha informació enlloc de la consulta a Terrassa. Ni a Catalunya Radio nano! És una vergonya!

Última edició per TirantLoNegre (21-01-2011 09:04:12)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#6 20-01-2011 23:09:26

Toni_M
Membre

Re: Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

Tindrà a veure el canvi de govern?

Desconnectat

 

#7 20-01-2011 23:17:43

Filarjos
Membre

Re: Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

Escolteu Som Ràdio, l'única ràdio independentista.
www.som.cat

Encara que de moment no ha arribat a Terrassa ni a Badia sad

Desconnectat

 

#8 23-01-2011 13:00:33

TirantLoNegre
Membre

Re: Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

Macos!

El que us deia. Erem 4 gats votant.

A veure si la Consulta de Barcelona te més èxit!  aquesta de Terrassa no passarà a la història per l´èxit sinó pel fracàs.

I Espanya ens guanya per golejada un cop més.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Consultes per la Independència a Catalunya - Terrassa el dia 23 de Gener 2011 - Diumenge

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.