"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. Pàgines: 1
#1 18-01-2011 22:10:12
Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna votsEn acabar la roda de premsa, Camps evita respondre a Público i aparta el micròfon, però segueix gravant... Última edició per Pendrach (18-01-2011 22:22:32) Desconnectat #2 18-01-2011 23:27:08
Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna votsCom vaig veure l'altre dia a un article de l'Avui, la política del País Valencià és com Berlusconi i Italia... Desconnectat #3 19-01-2011 21:59:41
Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna votsI els altres li segueixen el joc. És molt trist però suposo que mentre a aquest senyor no l´agafi un jutge amb pebrots que posi les coses al seu joc no hi ha res a fer. Hi havia un però el van desterrar a Brussèles. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #4 20-01-2011 22:56:40
Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna votsEstà tranquil, no perqué siga innocent, sinó perque al PV i especialment a la ciutat de València, hi ha una quantitat immensa de gent que és imbècil. Només així es pot explicar el panorama polític del PV, on lladres i mafiosos es permeten dirigir està terra amb el beneplacit dels jutges els quals solen estar comprats. Desconnectat #5 20-01-2011 23:07:15
Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna votsJusta la fusta Heretge. Al País Valencià poca gent pensa per si mateixa. Desconnectat
Pàgines: 1
|