"Hi ha persones que volen saber per saber: Això és curiositat. Altres volen saber per a ser famosos: Això és vanitat. Altres volen saber per a vendre allò que saben: Això és deshonest. Però hi ha d'altres que volen saber per a construir: Això és amor. I altres, en fi, volen saber per a ser construïts: Això és intel.ligència."
No esteu identificat. #1 13-01-2011 19:05:29
Avui m´he donat de baixa de RuralcajaMotiu: diferencien el català del valencià. Ho podeu vore en l´enllaç: Desconnectat #2 13-01-2011 19:52:17
Re: Avui m´he donat de baixa de RuralcajaDoncs jo li he dit a la meva dona que no vagi a comprar a Mercadona. Hauriem de montar una campanya d´Emails a aquestes dues entitats. Que tal Així: ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #3 13-01-2011 20:20:25
Re: Avui m´he donat de baixa de RuralcajaObviament, i no es per desmerèixer aquesta carta que proposes, no en faràn cap cas. La única mesura per presionar una gran empresa és el boicot sense embuts. Jo ho faig, si uns quants més ho fem i veuen que els indicadors han baixat al Principat o al Pv els farem saber que és per motius lingüístics i d'aquesta manera s'ho repensaràn. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #4 13-01-2011 20:56:05
Re: Avui m´he donat de baixa de RuralcajaPerquè totes les empreses (Mercadona, Consum, Carrefour, Juguettos, etc.) i els bans (sobretot, LaCaixa), quan copien els continguts del català barceloní, no els corregeixen en valencià (per exemple: meva/meua, seleccioni/seleccione, sigui/siga)??? Última edició per Pendrach (13-01-2011 20:56:49) Desconnectat #5 13-01-2011 21:17:34
Re: Avui m´he donat de baixa de Ruralcajajo trobe que'l problema no radica en el nom , sinó en la imatge que se li ha donat, perquè com sabeu ara dius català i el primer que pensen es en la parla barcelonina, que te el seu encant, però ací, sigues o no de pensament espanyolista toca els collons de mala manera, no parle de mi en concret perquè m'he informat i ho entenc, encara que'ls error s'haurien de corregir com ben be han dit abans. Desconnectat #6 13-01-2011 21:53:34
Re: Avui m´he donat de baixa de RuralcajaEmpreses amb seu al País Valencià com Mercadona ho tenen ben fàcil per "contentar a tothom". Desconnectat #7 13-01-2011 22:16:14
Re: Avui m´he donat de baixa de Ruralcajai la icona de la blavera que dius tu ( a mi no m'agrada insultar la real senyera, però tu mateix, ho trobe una real falta de respecte tot perquè 4 mamarratxos l'han pervertida ), més enllà de que la nostra bandera es la quatribarrada, però no seria millor, cara al public una escriptura correcta amb la icona de la real senyera? Última edició per saforenc (13-01-2011 22:18:07) Desconnectat #8 13-01-2011 23:15:58
Re: Avui m´he donat de baixa de RuralcajaInteressant allò que comentes del Mercadona, mai no m'hi havia fixat. Jo solc comprar en aquest supermercat perquè ho trobo bé tant de preu com de productes i que és el que tinc al costat de casa. Ja farem pressió perquè canviïn les coses al respecte.... temps al temps! Desconnectat |