"Multo labore, assiduo studio, varia exercitatione, plurimis experimentis, altissima prudentia, prudentissimo consilio constat ars dicendi"
(De molt de treball, d'assidu estudi, de gran quantitat d'experiments, d'altíssima prudència, de prudentíssim consell consta l'oratòria.)
No esteu identificat. #1 15-12-2010 18:51:08
Qui podria ser "el Polisero"Editat. Última edició per Anti_neoblaver (15-12-2010 18:51:55) Desconnectat #2 15-12-2010 19:59:30
Re: Qui podria ser "el Polisero"Un altre cop amb aquest paio, ufff ja cansa...Per cert si aquí es diu que és el tio que va de taronja, el de la taula que porta escrit a la sudadera "gothicland" sembla el seu germà XD Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 15-12-2010 20:39:52
Re: Qui podria ser "el Polisero"A mi personalment em posa molt nerviós la col.locació de fotografies de personatges, siguin de tarannà que siguin. No és que m´agradin els neoblavers, que ni m´agraden ni em deixen d´agradar. Senzillament, crec que posar una fotografia pot dur a posar eixa persona en el punt de mira de tothom. I ja sabem com les gasten alguns. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #5 16-12-2010 00:28:34
Re: Qui podria ser "el Polisero"A mi tampoc em mola això de ficar fotos en públic de gent sense el seu consentiment. No m'agradaria que ho fessin amb mi la veritat. Desconnectat #6 16-12-2010 00:47:42
Re: Qui podria ser "el Polisero"En compte, Anti_neoblaver! Allò que penja en les pàgines web les fotos d'altres persones sense permís està totalment prohibit perquè viola la intimitat de altres persones... Desconnectat #7 16-12-2010 13:11:14
Re: Qui podria ser "el Polisero"si s'ha tret la foto d'un lloc web públic per a tothom no hi ha cap problema legal. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #8 17-12-2010 11:27:59
Re: Qui podria ser "el Polisero"Doncs jo diria que en Polisero és en V2020, del forum de val.com. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #9 17-12-2010 12:58:36
Re: Qui podria ser "el Polisero"Home ja puc dir-te que a mi no em calen 10000 paràgrafs per dir el que pense. Última edició per saforenc (17-12-2010 13:04:22) Desconnectat #10 17-12-2010 13:29:41
Re: Qui podria ser "el Polisero"Jojojojojoo!!!! queeeeeè bò, ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #11 17-12-2010 14:29:41
Re: Qui podria ser "el Polisero"Tens raó, Tirant, són uns trols al Racó Català. Però ells no tenen tanta culpa, com els admins del Racó que no sols els consenteixen, sinó que els riuen les gracietes. Sobretot qui sembla que és qui talla el bacallà ara en eixa web, el Rei del Mam, que m'han dit que també és l'usuari que apareix com Guillem. Desconnectat #12 22-12-2010 12:10:44
Re: Qui podria ser "el Polisero"En Polisero (alias V2020 o Trellat a Vale...com) ha publicat un article sobre la llengua. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #13 06-01-2011 00:40:52
Re: Qui podria ser "el Polisero"ves amb compte anti_neoblaver! INFORMA'T abans de publicar res amb fotografies i documentar-te sobre les coses que expliques. Desconnectat #14 06-01-2011 01:32:06
Re: Qui podria ser "el Polisero"si, si bàrbera, ara vas i li ho contes a "Rita la cantaora" ... Desconnectat #15 06-01-2011 02:13:37
Re: Qui podria ser "el Polisero"A mi se m´en refot qui sigui el Polisero. El que no entenc és per què aquest personatge i d´altres valencianistes neoblavers estan al racó català trol.lejant. Aquest portal és majoritàriament catalanista i pro PPCC. Per cert que no hi ha manera de registra-se en aquesta web. Sembla que no vulguin més usuaris. Última edició per TirantLoNegre (07-05-2011 20:26:43) ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #16 06-01-2011 13:26:28
Re: Qui podria ser "el Polisero"Bàrbera, sols una coseta, si és cert que tots estem en el mateix bàndol, per què des de la web val.com i des de diversos grupuscles neoblavers s'ha tingut una actitud totalment hostil Desconnectat #17 06-01-2011 13:49:32
Re: Qui podria ser "el Polisero"Això és increïble, la xiqueta aquesta ja ve amenaçant amb denunciar...per exposar una hipòtesi! Última edició per El Roder de Benimaclet (06-01-2011 13:50:12) Desconnectat #18 06-01-2011 14:31:14
Re: Qui podria ser "el Polisero"dis-li que'm denuncie a mi també així tinc l'oportunitat d'enviar-lo a prendre pel cul. Última edició per saforenc (06-01-2011 14:31:50) Desconnectat #19 06-01-2011 18:40:44
Re: Qui podria ser "el Polisero"No conec qui és el tal polisero, la qüestió és que esteu malmetent contra persones que no tenen res a vore!! Em referia amb allò d'amics a què tots som nacionalistes. Desconnectat #20 06-01-2011 19:12:41
Re: Qui podria ser "el Polisero"P.D: Batiste, sembla mentida que hages arriba't a estos extrems! En fi, amb actuacions com aquesta poc podem esperar dels congressos regionals de SI. Com deia Romanones: Amb amics com aquestos perquè volem enemics... Desconnectat |