#1 23-11-2010 22:56:14

Panoksky
Membre

Eleccions a la Universitat

Amb motiu de les pròximes eleccions per  triar els representants dels estudiants a la Universitat de València m'he estat fixant a la web del clàssic sindicat blaver (València Universitària - http://www.valenciauniversitaria.org/) i semblen haver moderat fins al límit el seu discurs blaver i seccecionista, al web en cap moment plantejen el tema de manera explícita (de fet no posa RES del tema lingüístic) ni als seus estatuts ni enlloc, tens que llegir entre línies per adonar-te (o bé fixar-te en els enllaços que també son prou aclaridors); a més han adoptat un discurs seudoindependent i ''progressista'' que fa una pudor a oportunisme que tira enrere. Us sembla que estan tractant d'amagar-se, que hi ha hagut certa renovació o pot ser que s'avergonyen del seu blaverisme; que en penseu?

Salutacions.

Desconnectat

 

#2 23-11-2010 23:07:59

Webmestre
Administrador

Re: Eleccions a la Universitat

Jo diria que aquest sindicat estaria vinculat a la PJV  i UV, que van en eixa línia de moderació.

El sindicat del partit blaver CV és Estudiantes por la Libertad, com diuen a les seues webs.

Per cert ahir vaig estar per les Facultats i vaig parlar directament amb eixos de Valencia Universitaria, i em donaren una piruleta i tot he he.

Com vaig exposar el darrer 9 d'Octubre, el primer pas que ha de donar el blaverisme és abandonar la praxi violenta i agressiva del GAV i CV, i en aquest sentit, crec que la PJV és el model a seguir.

Desconnectat

 

#3 27-11-2010 20:03:59

Re: Eleccions a la Universitat

Per cert, ja n'hi ha recompte?

Com han quedat?

Desconnectat

 

#4 28-11-2010 12:17:05

saforenc
Membre

Re: Eleccions a la Universitat

El BEA guanya les eleccions de la Universitat de València

Desconnectat

 

#5 28-11-2010 18:21:54

Webmestre
Administrador

Re: Eleccions a la Universitat

Ja he vist els resultats, i el sindicat blavero Estudiantes por la libertad no ha tret ni un claustral. Magnífic!

També he llegit que han tirat fora de Coalission a una regidora que tenien en el Puig per pactar amb el BNV i ser, doncs, "catalanista". Temps dolents per a Coalission he he. Com a mínim, aquesta població de l'Horta Nord, bressol de la pàtria valenciana, resta així neta del blaverisme més fastigós que representa Coalission.

Desconnectat

 

#6 30-11-2010 20:37:58

Panoksky
Membre

Re: Eleccions a la Universitat

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.