#1 25-11-2010 20:31:04

VINARÒS
Membre

Laporta i el País Valencià

L´únic partit que parla obertament de PPCC en les eleccions catalanes és Solidaritat Catalana.

El nº 2 és Alfons López Tena (saguntí), el SI s´ha agermanat amb el PSAN,...

Laporta és l´únic candidat que ha anat a fer campanya al País Valencià. Va anar a Vinaròs fa dues setmanes

Per a qui li puga interessar què va dir en Vinaròs i que pensa Solidaritat Catalana del País Valencià, deixo l´enllaç:

http://news.vinaros.net/v10/vorenoticia … ata=251010

Hi ha molta gent al principat descontenta amb ERC i estic convençut que el SI entrarà al parlament

Salutacions

Desconnectat

 

#2 25-11-2010 20:32:52

Toni_M
Membre

Re: Laporta i el País Valencià

VINARÒS escrigué:

Hi ha molta gent al principat descontenta amb ERC i estic convençut que el SI entrarà al parlament

Tant de bo!!!

Desconnectat

 

#3 25-11-2010 23:03:10

TirantLoNegre
Membre

Re: Laporta i el País Valencià

M´agrada el que ha dit en Laporta. Quina pena que la resta de Partits polítics no vulguin entrar en la questió dels PPCC. Seria un gran què.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#4 26-11-2010 16:15:13

Webmestre
Administrador

Re: Laporta i el País Valencià

Home, Tirant, sense ànim de fer propaganda, ERC té seccions al PV i les Illes (molt criticades pels neoblavers per cert), i CIU té una mena d'entesa amb el BNV i el PSM. Iniciativa igualment té tracte molt fluïd amb les seccions valenciana i balear d'EU. Fins i tot, a voltes (sols alguna volta, tot siga dit), el PSC ha establert ponts de treball amb els seus homòlegs del PV i les Illes.

Crec, sincerament, que la llavor i la labor (m'ha eixit un joc de paraules!) de Fuster ha donat els seus fruits, si bé no són potser tots els que el mestre i altres hagueren volgut, però el mestre també era realista i, potser al final de la seua vida, aprengué a esperar.

Desconnectat

 

#5 27-11-2010 19:02:57

Pendrach
Membre

Re: Laporta i el País Valencià

Acabe de vore una enquesta d'eleccions autonòmiques al País Valencià per a l'any 2011. Sabem que guanyarà el PP, que obtindrà gairebé 60 escons, mentres el PSOE (millor que el PSPV), 35 o 37 escons i el EU, 4 o 6. El compromís es quedarà al carrer.

Fins i tot, gorvenaran tremendament al País Valencià els pro-castellans (espanyolistes i federalistes). neutral

Desconnectat

 

#6 28-11-2010 11:03:28

TirantLoNegre
Membre

Re: Laporta i el País Valencià

Webmestre, doncs haurem de fer alguna cosa per que això no arriba al poble. Ací ningú no sap que ERC te seccions al PV (jo si que ho se però us asseguro que no és de matèria pública). I menys que hi han llaços entre CiU i BNV. De fet ningú no coneix qui és BNV. Hi han moltes questions que no surten ni a TV3 ni als diaris de més tirada. Per exemple, jo acostumo a llegir La Vanguardia i El Periódico. I no me n´assebento d´aquestes coses.

Tampoc no sabia res de la visita d´en Laporta al País Valencià fins que ho vau penjar al forum d´Antiblavers. El que vull dir amb açò és que hi han un moviment d´opacitat envers els PPCC, als principals mitjans de comunicació, que no ens deixa veure aquestes iniciatives. No se pas si esteu d´acord amb mi.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#7 28-11-2010 11:16:55

Webmestre
Administrador

Re: Laporta i el País Valencià

No sé, Tirant, jo no visc al Principat, i per tant no puc opinar. És interessant el que dius que això no es transmet als itjans de comunicació. Fins i tot per a ells és una idea incòmoda, doncs.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.