Personalment penso que en Eliseu Climent, es un gran intel·lectual un patriota i una afabilissima persona.Un capital humà del que barroera i absurdament intente prescindir la "Comunidaz Valenciana" Peró que per el País Valencià i els PPCC es un home imprescindible.
Es una classe d'homes/dones, que de tant en tant, ens sol aportar el País Valencià.
Un home de gran merit. Com diria Ramon Llull en la seva: "Escala de la evolució" (si minsament o interpreto be)
El Real merit; com Diu en Llull,(si no vaig confós)... no, es sols evolucionar, en cor i anima, anar amunt de la "Escala de la Evolució", sinó...(i a diferencia del Budisme) es, baixar la escala, per ensenyar a d'altres a pujar els esgraons.
I aquí, es on brilla amb llum pròpia en Climent.
Baixa escales i ens explica pacient, pedagògica i planament, el seu humanisme, i amor a la patria, dels nostres ancestres, (que anomenaria Universal) perquè, allunyant-se del "rechionalisme paellero" i del entreguisme, busca el agermanament, de tots els PPCC, I des-de, una òptica 100% Valenciana.
I per aixo mateix, se'l ataca ferotge i fanaticament. Des-de Gav-eros a Blaveros... i de PP-eros a Neoblaveros...
Francament a un home sensitiu com en Climent li fan mal, molt de mal. Però des-de dins el seu cor, cos i anima; aquest gran home, treu forces a diari per que sentim el seu irrevocable missatge de Unió i germanor.
El vaig sentir per primera volta en la Inauguracio, que feu a la UCE. (Universitat d'Estiu) a Prades, a traves de Radio Arrels de Perpinyà. www.arrels.net/uce I em va impressionar tant la seva dissertació de la commemoració del 300 anys de la Crema de Xàtiva, tan en el seu contingut, com en sa planissima, però docta manera de expressar-se; que des-de llavors, l'he seguit atentament. I al meu entendre es un gran intel·lectual, a la alçada moral d'en Fuster. Un gran Campió, Un Magnific Patriota, i una Grandissima Persona.
Es un altre heroi que lluita en solitari, com sovint apareixen al País Valencià i que aquesta Web www.Antiblavers.info n'es un net i clar exemple.
Última edició per Almogaver.cat (14-11-2010 15:13:34)