"I torne a repetir: sóc alcoiá. \ Tinc senyera on blau no hi ha. \ Dic ben alt que parle català \ i ho faig a la manera de València."
No esteu identificat. #1 07-06-2010 21:03:37
Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàBenvolguts amics: Desconnectat #2 08-06-2010 16:04:46
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàPerò el Racó Català no els dona canxa, tampoc veig cap moderador donan-los corda.. no entenc molt lo que digueu perquè jo sempre els he fotut canya i mai m'han cridat l'atenció per res mentres respetes les normes del fòrum. Conec en persona alguns del neoblavers, i sols a un li tinc manieta ja històrica per les grans trifulques que van tindre en val.com i algunes del Racó en les que sempre els hem enviat a fer la mà. Última edició per xoco (08-06-2010 16:05:33) defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #3 08-06-2010 19:21:17
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàSaps qui és el Polisero? Un repugnant personatge que es passa tot el sant dia en el Racó Català escrivint contra els PPCC. Si en el Racó diuen que estan a favor dels PPCC deurien d'expulsar a semblant personatge. Desconnectat #4 20-06-2010 17:25:46
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàEn ReidelMam mira cap un altre lloc. Desconnectat #5 30-06-2010 17:08:52
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàEi, feia temps que no venia per aci. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #6 30-06-2010 21:36:27
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàLa Tuna, els únics dictatorials que estan tractant d'imposar un "pensament únic" neoblaver pel que fa als valencians són els admins del Racó Català i de valencianisme.com, que per cert són molt amics. I tot per uns miserables interessos: Els de val.com, perquè creuen que així el Bloc aconseguirà vots (com si el Bloc fóra l'únic referent del nacionalisme valencià, i per tal d'obtenir vots, fóra lícit vendre a sa mare). Els de Racó Català, perquè com ara simpatitzen amb Reagrupament, encara que ho neguen, eixe partit ha renunciat als PPCC i s'ha centrat en la "independència" del Principat de Catalunya. Desconnectat #7 02-11-2010 20:27:21
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàPujant aquest fil, que deuria potsr canviar el nom per "Expulsió del Polisero del Racó ja". Desconnectat #8 05-11-2010 12:21:11
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàJo no se que passa amb eixa web del Racó. Fa dies que intento registrar-me per donar-li canya al energumen POLISERO, però em surt que estan fent manteniments. Estic enviant un missatge al contacte per vore què passa. Última edició per TirantLoNegre (05-11-2010 12:35:10) ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #9 05-11-2010 17:48:47
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàTirant lo negre en efecte, desde ja fa no se quant que hi ha 19.559 registrats, es una pena de lloc web en aquest sentit... Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #10 05-11-2010 19:30:04
Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó CatalàAmics, recordeu-vos que sempre podem escriure directament als responsables: Desconnectat |