"E quan vim nostra Senyera sus en la torre, descavalcam del cavall, e endreçam-nos vers Orient, e ploram dels nostres ulls, e besam la terra per la gran mercè que Déus nos havia feita."
No esteu identificat. #1 10-10-2006 01:10:40
Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVTrobe que totes les pàgines editades en el País Valencià hauríen de ser en Català. Com que la realitat és ben diferent, en el cas de moltes d'elles redactades en castellà, ens hem de conformar a demanar dues versions en dos idiomes. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #2 10-10-2006 21:02:12
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVJo he enviat el mateix a la mateixa direcció, però també cal dir que són uns cabrons, els vaig enviar a veure si em podien passar fotos de la concentració de Gandia (SEPC) i no em van ni contestar. Desconnectat #3 17-10-2006 01:06:33
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVHe enviat un segon missatge als de levante per insistir en el tema i me l'ha rebutjat un sistema anti-spam, és possible? ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #4 26-12-2006 13:59:20
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVJa lis he enviat un email, però deuríem enviar molts mes missatges per a que facen una mica de cas Desconnectat #5 27-12-2006 11:45:42
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVEstimats amics: Desconnectat #6 27-12-2006 17:37:38
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVperfecte Desconnectat #7 28-12-2006 16:25:20
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVjo també he enviat un correu i he afegit P.D.També seria molt interesant que hi haguera una edició escrita com a "El Periodico de Catalunya" encara que aixó seria demanar-li masa. Desconnectat #8 02-01-2007 16:51:45
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVVaig enviar un missatge, i m'han contestat en català i tot, i diuen açò: En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #9 02-01-2007 16:53:18
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVAquest és, per cert, el meu missatge original. En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #10 02-01-2007 17:07:20
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVPareix que la pagina en valencià és possible ara el que falta és que facen un petit esforç i publiquen una doble edició Desconnectat #11 02-01-2007 23:28:34
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVJo després d'enviar el correu he rebut resposta.Açi vos la faig arribar.Feliç any a tothom.Xavi .Estimat lector, estem preparant una versió en valencià amb el suport de la Desconnectat #12 03-01-2007 00:33:08
Re: Campanya per demanar edició BILINGÜE de web Levante EMVLa conselleria............ se suposa que tots els periòdics en valencià reben subvencions de la Generalitat i a L'Avanç el deixen de cul.... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |