"Multo labore, assiduo studio, varia exercitatione, plurimis experimentis, altissima prudentia, prudentissimo consilio constat ars dicendi"
(De molt de treball, d'assidu estudi, de gran quantitat d'experiments, d'altíssima prudència, de prudentíssim consell consta l'oratòria.)
No esteu identificat. #1 22-10-2010 12:29:46
El Roder respon a Aitor Marquina (only 71)Com aquest xic pren drogues i substàncies psicotròpiques, sempre sembla estar en un estat de contínua sobreexcitació, a banda que no coordina tot el que realment diu. Fa poc ha escrit un post a valenciafreedom en què em "repta". Desconnectat #2 22-10-2010 15:50:31
Re: El Roder respon a Aitor Marquina (only 71)jo m'acabe de donar compte de que em van convidar a galtejar-me fa un mes jejejeje però clar com esta persona "posteja" en valenciafreedom, jo tan feliç sense saber-ho xD Última edició per saforenc (22-10-2010 16:04:11) Desconnectat #3 31-10-2010 13:17:50
Re: El Roder respon a Aitor Marquina (only 71)Cada volta hi ha més gent que té ganes de conèixer-te, Aitor Alan, gent de Sueca, gent de Gandia, gent de València, gent de tots els llocs on les JJGAV heu tocat els nassos els darrers anys. Tenen tantes ganes que em diuen que ells tenen preferència i que després em toca a mi! Desconnectat |