No esteu identificat. #1 30-09-2010 19:28:21
Em presenteBona vesprada a tots sols dir-vos que no estic ni en contra ni a favor de vosaltres, bo en certa mesura si però no del tot. No vull que penseu que sóc blavero ni res per l'estil. M'agradaria que em deixareu participar en estos fòrums i que poguera aportar una opinió diferent sempre desde el respecte és clar. Estic d'acord amb vosaltres en la unitat de la llengua catalana però per altra part també entenc a la gent valencianoparlant que renega perquè els agradaria que acceptaren paraules diferents (com per ex "aixina)" a les acceptades pel valencià estàndard ("així"), jo sóc un d'ells. Però no obstant això crec que seguix sent la mateixa llengua el valencià i el català. Per això no estic d'acord amb els blaveros, perquè un català i un valencià s'entenen, esta web és un clar exemple i això esta molt bé per a recuperar la nostra llengua tots junts valencians, catalans i balears tots a una! Deixem-nos de ximpleries de què si jo parle valencià o català i lluitem contra l'espanyolisme junts que cada vegada se'ns tira mes damunt. Última edició per campdetúria (30-09-2010 19:30:21) Desconnectat #4 04-10-2010 18:48:11
Re: Em presenteBones! Desconnectat |