"L'home de negocis americà és un senyor que durant tot el matí parla de golf al seu despatx i que la resta del dia discuteix de finances al camp de golf."
No esteu identificat. #1 16-09-2010 20:30:03
Presentació (Àlex1912)Hola bona vesprada a tots volia presentar-me el meu nom es Àlex i soc de Sagunt. Estic molt content d´ haver trobat aquest fòrum ja que a soles trobava fòrums blavers i de gent de Catalunya però ací estic mes còmode ja que som gent del País Valencià. Reconec la unitat de la llengua del Valencià amb el Català. Jo parle el català ja que ací jo l´anomene valencià perquè el que m´han ensenyat al Batxillerat es que parlem el Valencià del o el que es el mateix el Català de Lleida o Nord-Occidental. Ara mateix estic treballant en el meu institut en la generalització de la llengua per tots els llocs del meu institut junt a un professor que es Català i 3 companys. La llàstima es que a Sagunt no n´hi ha un grup de independentistes però jo crec que d´ací a uns anys n´hi haurà! Finalment vull dir que es un privilegi estar ací i tinc moltes ganes de opinar amb vosaltres i d´arribar a un objectiu comú: Un poble, una llengua, dues accents i una senyera PPCC //*\\ País Valencià lliure Desconnectat #2 16-09-2010 23:25:27
Re: Presentació (Àlex1912)Benvongut sigues, Àlex. Desconnectat #3 16-09-2010 23:37:56
Re: Presentació (Àlex1912)Quina casualitat jo vaig al Camp de Morvedre i jo no sabia res d´un grup de independentistes al meu centre quan puges informam. De totes maneres demà investigaré una mica més. Un poble, una llengua, dues accents i una senyera PPCC //*\\ País Valencià lliure Desconnectat #4 17-09-2010 00:28:24
Re: Presentació (Àlex1912)No em referia al nom del teu institut, sinó de la teua comarca, però bé, t'informarem en qualsevol cas. Desconnectat |