#1 10-07-2010 22:57:56

Webmestre
Administrador

Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

En la web tenim una secció de contacte, i acabem de rebre aquest missatge:

hijos de putas catalanes guarros.ARRIBA ESPAÑA...FORZA VALENCIA C F.

Està clar, doncs, com blaverisme i espanyolisme van de la maneta, i està clar també per on respiren els fills de puta dels Yomus, tal com denunciem en aquesta web.

Desconnectat

 

#2 11-07-2010 02:22:12

Almogaver.cat
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Company...A això nomes dir-te una resposta àrab. Diu aquest acudit de pelegrins que a la Meca van:

" SI FAS CAS ALS GOSSOS, MAI ARRIBARÀS A LA MECA" 

Ergo: Lo mateix si fas cas, als bords i blavers; falangistes i al seu Virrei castellà;  que els alimenta i us d'ells miserablement en fa.

Per cert. Tenui una preciosissima web." Antiblavers.info"  Es una joia dels PPCC.
Es com un Oasis, de Cultura i Seny.  Envoltadada de fanatisme i colonialisme;  blaverisme-"rechionalista" de paella i PPeros Santandreu's; de Levantina de seguridaz i falangistas.
Salut companys

Última edició per Almogaver.cat (12-07-2010 03:32:25)

Desconnectat

 

#3 12-07-2010 18:41:02

Almogaver.cat
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

«Hi ha homes que lluiten un dia i són bons. N'hi ha d'altres que lluiten un any i són molt bons. N'hi ha que lluiten molts anys i són encara millors. Però n'hi ha que lluiten tota la vida. Aquests són els imprescindibles...».
Bertolt Brecht
(Poeta del segle XX)

Segur que els que fan la Web" Antiblers.info": Es/Son, dels "Imprescindibles" A que es referia en Brecht

Última edició per Almogaver.cat (12-07-2010 21:03:30)

Desconnectat

 

#4 12-07-2010 23:08:17

Webmestre
Administrador

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Gràcies pels teus elogis, almogàver. Simplement som gent normal que està conscienciada.

Tu també ets imprescindible. Salut, company!

Desconnectat

 

#5 17-08-2010 23:18:48

TirantLoNegre
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Hola macus,

Soc Català i estic observant-vos d´aprop. Espero que no us sentiu ofesos pel meu català Fabrià. No sabia del cert  que Blaver i espanyolisme anava de la mà (però si que m´ho imaginava). Només dir-vos que porto en aquest foro 2 dies i ja em sento com a casa.

Salutacions.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#6 18-08-2010 10:53:34

Webmestre
Administrador

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Benvingut sigues, Tirant.

Ja hauràs vist que ací no som regionalistes, i per tant els de la nostra nació d'altres territoris evidentment són benvinguts, i poden escriure amb les seues variants.

Salut!

Desconnectat

 

#7 25-08-2010 17:00:53

saforenc
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Bon dia, primer voldria saludar-vos a tots companys i potser algun amic de Gandia que estiga per este fòrum i no ens identifiquen pels malnoms smile.

Ja fa un temps que com a usuari d'Internet sempre he fet comentaris a arxius multimèdia penjats siguen del caire que siguen, com suposeu sempre amb atacs dels mateixos, insultant-me personalment.

Que vaig a dir-vos, clar, el cas es que sempre venen de la mateixa banda i a mi ja m'han tocat els collons de mala manera i no pense escoltar un fill de puta més.

El cas es que ahir després de preguntar-los a ells mil i una vegades he pogut saber on esta la seu del GAV a Gandia, beneït carallibre tant demonitzat xD

M'ha semblat que ací ningú de vosaltres heu posat informació d'estos descervellats per ubicar-los.

Per si un cas vos comente, Passeig Germanies, la porta següent al Bar Gol el que hi ha aprop del institut  vell.

Jo no se vosaltres però la meua visita la tenen assegurada.

Espere que òbriguen la porta perquè tenen falta de que'ls calfen un poc les galtes i em sap mal que passen fred.

Desconnectat

 

#8 27-08-2010 18:38:36

TirantLoNegre
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Estimat Saforenc, la violència no és la millor opció.

Creu-me, que la millor manera de lluitar són les urnes. El poble Valencià ha de lluitar en bloc. Els partits que creuen en els PPCC han de posar-se d´acord per tal fer fer un front en contra dels principals partits espanyolistes.

I si no ho aconseguiu pujeu cap a les terres de l´Ebre i us empadroneu a Catalunya. Aquí necessitem tot l´ajut possible per fotre una bona patada al cul a la senyoreta Alicia Sanchez Camacho i a l´Esbirro d´en Boadella, el senyor Albert Rivera, que no haurien de poder tenir representació al nostre parlament.

Pot ser podem continuar la Reconquesta d´en Jaume desde Tarragona.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#9 29-08-2010 15:38:08

saforenc
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Se que no es la millor opció però també se que si no li pares els peus a un animal estant ferm front ell, mai, mai, mai el respectara.

Per tant la millor opció es,les queixes a la cara i depenent com responga es farà una cosa o un altra, si alça la ma, li'n cauran unes quantes ben donades.

Així si te que ser un odi, que tinga una raó de pes.

El que em comentes es massa passiu i ja esta bé de rebre-les per darrere.

Ací mai ens posarem d'acord.

Desconnectat

 

#10 29-08-2010 15:44:36

Webmestre
Administrador

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Benvolgut Tirant:

No és cap bona idea que incites els valencians nacionalistes a que deixen la seua terra i se'n vagen al Principat. Que n'hi haja valencians que ho han fet (Raimon, Isabel Clara Simó, Vicent Partal et alii) no implica que siga una cosa bona, ni menys encara que siguen un bon exemple.

La nostra terra és aquesta, i la nostra lluita està ací.

Sobre el que diu el company saforenc, crec que té part de raó: La defensa pròpia és causa exculpatòria, en el Dret Internacional, i fins i tot en el Dret Penal espanyol. Si venen blavero-fatxes a amenaçar o agredir nacionalistes, a intentar rebentar actes nacionalistes, etc., és totalment just que reben un càstig.

En un Estat democràtic de Dret, aquesta tasca la deuria de fer la policia, però com la policia espanyola no fa res contra ells, tenim el dret, el deure i l'obligació de defensar-nos.

Desconnectat

 

#11 02-09-2010 03:43:38

Almogaver.cat
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Webmestre escrigué:

Benvolgut Tirant:

No és cap bona idea que incites els valencians nacionalistes a que deixen la seua terra i se'n vagen al Principat. Que n'hi haja valencians que ho han fet (Raimon, Isabel Clara Simó, Vicent Partal et alii) no implica que siga una cosa bona, ni menys encara que siguen un bon exemple.

La nostra terra és aquesta, i la nostra lluita està ací.

.

Estimat Webmestre. Perdo si trec tes paraules de context (no es en absolut la meva intenció).
Creus que M.a Del Mar Bonet nostra mes encisadora Trobadora dels Països Catalans. Perquè visquera part de sa vida, a Catalunya es menys Mallorquina? O el Mestre Alcover perquè visqué a L'Escala (Girona) foren menys Mallorquins, ell i sa preciosissima composicio, La Balanguera ? O en Barceló per passar sa joventut i estudis d'Art  es menys Mallorquí? O quant en F. Mira, ens visita a La Universitat d'Estiu es menys Valencià?
Que dir d'en Raimon... (impossible destriar-lo de la historia dels Països Catalans, de la segona mitat del segle XX... Aquest estimat i integrissim poeta, persona  i patriota de pedra picada, Exemple de coherència. (Que vol ser profe quant sigui Gran) Es menys de Xàtiva?
O La estimadissima  Isabel Clara Simó... Es menys d'Alcoi perquè viu a Catalunya? Creus realment... Que son forasters dins los Països Catalans?
Per mi absolutament... No. Qualsevol Raco, dels Països Catalans es: "Casa i Cosa Nostra!".

Francament tendríem que respectar la evidencia... Vostra Webb; cada dia ens ho demostra:
QUE SOM UN MATEIX POBLE, QUE ENS HAN SEPARAT I L'ESTAT CASTELLANISTA ENS ODIA ... A MORT. [300 ANYS... I ENCARA NO S'EN HA SORTIT]

Per mi es i ho tinc clarissim. Lo meu germa, es un Valencià i un  Mallorquí; Un de la Catalunya Nord i un de la Franja de Ponent..
Sigui quina sigui la meva fortuna i de iguals a iguals... Sempre vos tinc, la porta oberta de bat a bat..El foc de la llar encès, la taula parada i el sopar llest, per si vol honorar la taula... I un parell de mans per ajudar si convé.

Última edició per Almogaver.cat (02-09-2010 11:59:05)

Desconnectat

 

#12 02-09-2010 09:45:22

Webmestre
Administrador

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Benbolgut almogàver:

Evidentment, jo no dic que Raimon, Isabel Clara Simó o Vicent Partal siguen menys valencians. Però si se'n van a viure al Principat, deixen la seua terra i la visiten esporàdicament, no es pot dir que estiguen lluitant pel País Valencià 100 %.

Quan hi ha una guerra, s'ha d'estar a primera línia de combat. Mirar el combat de lluny, no em sembla una actitud coherent. Contra el blaverisme, s'ha de lluitar dur, i s'ha d'estar en primera línia de combat.

D'altra banda, si tots els nacionalistes valencians feren igual que ells, què passaria amb el País Valencià? Quedaria en mans dels castellans? No vull que vos ho preneu mal en el Principat, però les coses són així. Igual que si en un futur el Principat aconseguira la independència. Els valencians nacionalistes deurien anar-se'n massivament a viure allà? I abandonar la seua terra?

Jo i molts ho veiem així...

Salut.

Desconnectat

 

#13 04-09-2010 02:41:32

Almogaver.cat
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Estic dessolat amic Webmestre.
Tens la virtut de dir moltissim en poquissimes paraules, al contrari que jo, que tinc que dir moltissimes paraules per expressar molt poc de lo que el meu cor realment em diu. Tot i això:
Per mi, tant en Fuster o Salvador Espriu; Na Isabel Clara o M.del Mar Bonet; en Raimon o en Llac; L'Abat Escarre o l'Ovidi Montllor. Son herois dels Paisos Catalans. I amb tota seguretat ens sobreviuran com això mateix...com a herois, Quant el colonialisme estatal mes va lluitar i lliute per:
Dividir-nos i eliminar-nos com a poble. 
Tinc molt clar que son ells, el meu exemple patriòtic a seguir. Tots ells, mentre els nostres pobles i nos atemorits callarem, ells molt alt cridaren. Per ells... i per nos. 
Tu Webmestre ets un docte i organitzat lluitador i amant de les frases que han fet historia.
Segurissim que et sona la maxima:  "Divide et Impera"
http://www.youtube.com/watch?v=zDzymFrx7gA

Última edició per Almogaver.cat (04-09-2010 02:58:06)

Desconnectat

 

#14 05-09-2010 00:48:59

TirantLoNegre
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Vaja! No em referia pas a que abandonessiu casa vostra.

Però que difícil que és lluitar contra Espanya a les urnes. Ara per ara els fatxendes guanyen per majoria aplastant.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#15 06-09-2010 16:44:29

HERETGE
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Saforenc, estas segur que la seu del Gav Gandia es al bar Gol? Perque jo se on es el dit bar i sempre que passe nomes veig uelos, i l

Desconnectat

 

#16 06-09-2010 17:06:56

saforenc
Membre

Re: Nou missatge insultant dels blavero-espanyolistes

Si heretge, es al costat, una porta de fusta,hi ha un odontòleg, també vaig cridar a la porta i sols hi havia una dona de la neteja amb bata ...

Última edició per saforenc (06-09-2010 17:07:14)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.