"Hi ha persones que volen saber per saber: Això és curiositat. Altres volen saber per a ser famosos: Això és vanitat. Altres volen saber per a vendre allò que saben: Això és deshonest. Però hi ha d'altres que volen saber per a construir: Això és amor. I altres, en fi, volen saber per a ser construïts: Això és intel.ligència."
No esteu identificat. #1 02-10-2009 11:43:56
Censura al Cor de la GeneralitatMireu, pitjor que el franquisme: Desconnectat #2 02-10-2009 15:35:08
Re: Censura al Cor de la GeneralitatJAJAJA sí, ja se'ls hi sent dir alló de "Havans moros que catalans" (en jeroglífic blavero).. Pos au! a fer de moros, però amb turbants i menjant deixalles de la brossa com bons beduins. No dient això i després anant a apallissar subsaharians de la maneta d'assassins d'ultra dreta com patranya 2000. Abans moros, però de veritat. Última edició per PALAMOS (02-10-2009 15:36:34) Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 03-10-2009 00:58:43
Re: Censura al Cor de la GeneralitatSempre havia compartit l'opinió que el poble valencià era un poble inculte. Amb polítics com els que tenim amb majoria absoluta, dia rere dia es va refermant la realitat: Som incults i rucs. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #4 04-10-2009 17:12:19
Re: Censura al Cor de la GeneralitatCom no!, això és la cultura de la incultura, que més es pot esperar dels valencianeros, i si més no llegiu la mateixa pàgina de l'enllaç una mica més aball i veureu a que em refereix. Desconnectat #5 04-10-2009 22:24:00
Re: Censura al Cor de la Generalitat"El Palau de la Música aseguró por boca de un portavoz no saber nada de esta cuestión. Eso sí, destacó el "esfuerzo tremendo" por recuperar esta obra del valenciano Ruperto Chapí, no respuesta desde su estreno en el Teatro Real de Madrid." ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #6 08-10-2009 02:10:57
Re: Censura al Cor de la GeneralitatAixò de que els valencians som ignorants no ho comparteixc, és a dir amics que tingam quatre imbècils governant-nos i que per desgràcia hajam fet nostra una cultura i unes tradicions estrangeres per què han aconseguit tapar-nos la veritat no vol dir que sigam ignorants ni molt menys! perquè el dia que despertem com a poble i ens n'adonem que portem 300 anys fent el pallasso.. recuperarem allò nostre som encara pocs els qui ens n'adonem això si però crec que qui no creu en el seu poble no el farà crèixer i la solució no és fugir al nord i mirar "allà dalt" si ens envadim del problema qui salva açò?? un salut!! Desconnectat #7 08-10-2009 12:37:15
Re: Censura al Cor de la Generalitatroigbarrat diguè: Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #8 08-10-2009 14:03:20
Re: Censura al Cor de la GeneralitatÉs aquesta una bona explicació, Palamos, del fet Valencià, o si més no cal dir valencianero, cosa aquesta que el fet de dir que els Valencians són ignorants de la seva cultura, per generalitzar, no deu de ser cap tropelia per a ningú que no es senti així, aquest és el meu cas, no em don per al.ludit, però és ben segur que tota la resta de valencianeros si, per tant vull dir a roigbarrat què, no s'ofenga al respecte, ja què això no va ni per a ell ni per cap Valencià de debó. Desconnectat #9 08-10-2009 15:12:03
Re: Censura al Cor de la GeneralitatEm referia al sentit de què cal confiar en nosaltres res més jajaja però mentre tinga'm a Rita la "cantaora" del JB i al tio dels trages... està l'assumpte mal! açò canviarpa xics, una qüestió per favor, respecte a les manifestacions (com no demà) quina és la vostra opinió sobre la bandera preautonòmica? Desconnectat #10 08-10-2009 16:10:10
Re: Censura al Cor de la GeneralitatHome opinió sobre la bandera autonòmica així pelat..jaja... Dons que era ben maca i glamurosa ahí amb l'escut i el casc al mig de la quatribarrada, és la senyera que més bon feeling em dona. Aquest debat estèril sobre la bandera dona cents de pàgines de discusió. La meva com a català és que no m'ofèn per res la coronada,.. si és que és la bandera que senten els del cap i casal de valència i no la de TOT el PV...és aquest l'únic punt de conflicte. Última edició per PALAMOS (08-10-2009 16:13:25) Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #11 08-10-2009 17:16:32
Re: Censura al Cor de la GeneralitatSols era això companys! salut i força! Desconnectat #12 08-10-2009 22:21:52
Re: Censura al Cor de la Generalitatsalut!! Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat |