"Multo labore, assiduo studio, varia exercitatione, plurimis experimentis, altissima prudentia, prudentissimo consilio constat ars dicendi"
(De molt de treball, d'assidu estudi, de gran quantitat d'experiments, d'altíssima prudència, de prudentíssim consell consta l'oratòria.)
No esteu identificat. #1 24-09-2009 17:04:23
MsnNo sé si és aquí on he de posar-lo, però he pensant qui vullga,podem deixar el msn, i coneixer-nos millor. Què us pareix l'idea? Última edició per Eldamar (30-09-2009 16:27:12) Desconnectat #3 25-09-2009 11:09:03
Re: Msnsi mai es sap si nia algu observant, sobretot eixos "bonicos" animalets... els serdos... Soc d'una familia humil, tan humil que de una cortina vella em van fer una samarreta vermella. D'ençà aquesta samarreta que jo ja no puc caminar per la dreta Ovidi montllor Desconnectat #5 01-10-2009 09:43:27
Re: MsnSke si no es va en compte ens podem andur algun sustet xDDDD Soc d'una familia humil, tan humil que de una cortina vella em van fer una samarreta vermella. D'ençà aquesta samarreta que jo ja no puc caminar per la dreta Ovidi montllor Desconnectat |