"Ut desint vires, tamen est laudanda voluntas"
(quan fallen les forces, també és lloable la voluntat)
No esteu identificat. #1 20-07-2009 19:41:19
Nova barbaritat al forum del "palleter"Legiu-ho, aço es digne d´enviarlo a la premsa per a que tanquen eixa pagina: Desconnectat #2 21-07-2009 00:57:23
Re: Nova barbaritat al forum del "palleter"Home el que és més que clar, és que que es tracta d'una secta cutre-evangelista i aquest escrit vol congregar adeptes citant-los entre linees, no ho dubtis. Si es que ja no saben que fotre per nutrir-se de mascotes, que han de recaptar penya d'alló més rara XD XD Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 21-07-2009 14:37:07
Re: Nova barbaritat al forum del "palleter"Jo cada volta que llisc al tal Jose, que se li reconeix de seguida per la forma d'escriure, em ve la risa xDD es q es inconfundible. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #4 22-07-2009 19:15:10
Re: Nova barbaritat al forum del "palleter"Bo, això no és més que una cosa més del càncer de la humanitat, la religió, que des del moment de la seva aparició només ha causat què temor a la gent senzilla, tant sols per a aprofirat-se de la humanitat, després de l'aparició de les sectes, què no deixen de ser braços d'aquestes mateixes, fundamentalismes, etc. Tot això només és el crit d'auxili d'alguna cosa que ja arribat l'hora del seu desemmascarament, per sort crec, què cada dia n'hi han menys adeptes a tot això. Desconnectat #5 23-07-2009 09:49:16
Re: Nova barbaritat al forum del "palleter"I tant almogaver, la religió despareixerà. Existeixen dues alternatives per la gent, viure al moment i com no, les drogues. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #6 27-07-2009 00:27:23
Re: Nova barbaritat al forum del "palleter"LOL. Flipant. Desconnectat #7 10-09-2009 01:26:38
Re: Nova barbaritat al forum del "palleter"Jo he aplegat a llegir barbaritats més grosses com que el valencià és mossarab, i la pregunta és :també s'escriu al revés? xD per cert això és un bon sermonet xe..mareta! Desconnectat |