"Cuentan de un sabio que un día \ tan pobre y mísero estaba, que sólo se sustentaba \ de las hierbas que cogía. \ ¿Habrá otro, entre sí decía, \ más pobre y triste que yo? \ Y cuando el rostro volvió, \ halló la respuesta viendo \ que otro sabio iba cogiendo, \ las hierbas que él arrojó."
No esteu identificat. #1 07-08-2009 15:49:58
Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoVideo sobre la ofensiva de alcaldes y alcaldesas del Partido Popular contra una de las señas de identidad del pueblo valenciano: La denominación legítima de nuestro territorio, la denominación de "País Valencià". Bloc personal: http://assumiraslaveudunpoble.bloc.cat/ Canal personal a YouTube: http://youtube.com/user/Moreta1985 Desconnectat #2 07-08-2009 19:49:03
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoSense comentaris... Desconnectat #3 08-08-2009 18:35:43
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoEl que més ràbia dona es que li hagen dedicat tan sols 20 segons a l'assumpte. __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #4 10-08-2009 12:12:26
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoja veus el que cambia unes plaquetes de metall, al cor de tothom, si és que és així, aquestes avingudes sempre seràn País valencià- Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #5 28-08-2009 12:51:07
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoHola sóc nou en aquesta pàgina, per a mi sempre serà País valencià i no Comunitat Valenciana. Desconnectat #6 28-08-2009 15:20:05
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoBones eldamar! D'on surts company? Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #7 28-08-2009 16:18:55
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoVaig nàixer a Barcelona, però als tres mesos me'n vaig anar a viure a L'alfàs del pi(l'albir) i tu? d'on ets? Desconnectat #8 28-08-2009 19:12:28
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazojaja que bó, jo quasi al revés, però sense neixer al PV. XD.. Soc de Palamós, Girona. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #9 29-08-2009 18:39:33
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoBenvingut company, encara que el fòrum està quiet, ara que s'acosten els correllengües i demés coses veuràs com s'anima un poc açò xD. Saluts __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #10 30-08-2009 00:02:35
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoSí grau-gandia i desitjo també que no voli cap pedra, tot i que si així ha de ser i no hi ha més remei, per gràcia divina caigui a la testa d'un blavero. Maleïts assassins. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #11 31-08-2009 17:46:15
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoMoltes gràcies per la benvolguda! encara s'ha de fer molt en el país valencià i anar desmuntat totes les mentides que han hagut en 30 anys. Desconnectat #12 01-09-2009 17:12:18
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoJo també et done la benvinguda Endamar, espere que el fórum vaja animant-se progresivament i pugam aprendre més coses tots plegats. Bloc personal: http://assumiraslaveudunpoble.bloc.cat/ Canal personal a YouTube: http://youtube.com/user/Moreta1985 Desconnectat #13 08-09-2009 21:13:49
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoHola. Desconnectat #14 09-09-2009 03:28:26
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoBenvinguts al fòrum, Eldamar i Silvestre. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #15 09-09-2009 10:12:02
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazocert això que dius, silvestre, els romanesos que jo conec (no parlo de gitanos) s'esforçen bastant per parlar català. Em vaig assabentar que el romanés te no se si varis centenars de mots iguals al català/ valencià. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #16 09-09-2009 18:22:02
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazoAixò per desgràcia estava cantat, ja són pocs els municipis que continúen mantenint la nostra denominació, en molts d'ells perquè encara hi governa el pspv, però, quant ens durarà això?, jo hi vaig viure a un poble petit i un poc fatxorro en tots els sentits, doncs be, dic això, perquè des del premer dia de tenir una avinguda nova no li van possar el nom, va tardar quasi 3 anys en tenir-lo, i eixe va ser el de "CV" directament, supose que aquest cas el company "Xilxeiro" ho coneixerà. Desconnectat #17 09-09-2009 18:38:37
Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazosí, enhorabona Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat |