No esteu identificat. #21 01-07-2009 01:21:13
Re: ola soc nou ,soc de montcadaNo ho sé, PV-VLC. Jo la conec igual com tu, per l'A encerclada de l'anarquia. És un símbol internacional. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #22 01-07-2009 09:28:19
Re: ola soc nou ,soc de montcadaen aquets forum hi ha un punk que ho pot saber Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #23 01-07-2009 17:06:23
Re: ola soc nou ,soc de montcadaR+I exa senera de el rat penat la de laestrela no es la de la PJV ???:S:S esq la meua cosina es de la PJV i te una senyera iwal Desconnectat #24 01-07-2009 20:13:56
Re: ola soc nou ,soc de montcadaJa ho diu la paraula, es diu Narquia XD Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #25 02-07-2009 00:55:02
Re: ola soc nou ,soc de montcada
La senyera que té penjada el rat penat és un disseny que no és meu. Està fet com una mescla entre el triangle dels independentistes del Principat de Catalunya de començament de Segle XX i la franja dels valencianistes dels anys trenta, que es van inspirar en l'independentisme ferm del Principat per fer una versió pròpia per al País Valencià. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #26 02-07-2009 16:21:56
Re: ola soc nou ,soc de montcadaSí, això dels rat-penats és purament mediterrani, els bombers de barcelona llueixen un rat-penat gran en l'emblema del cos municipal. També ho vaig veure a un escut d'un poble napolità que no recordo el nom. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #27 02-07-2009 17:09:45
Re: ola soc nou ,soc de montcadaBenvingut, si ets de moncada no et resultara difil trobar valencianistes, i respecte al que dius de la teua escola de que tots son anticatalans supose que aniràs a un privat, perque en un públic la situació es ben distinta... Desconnectat |